مهران محمدی امین

به نظر می‌رسد که دن هاوسر (Dan Houser)، بنیانگذار راک‌استار و مغز متفکر سابق بازی‌های این استودیو، قرار است که روی یک استودیوی سازنده‌ی بازی‌های مبتنی بر بلاک چین سرمایه‌گذاری کند

1401\06\23 17:44:00


دن هاوسر راک‌استار گیمز هم به بازی‌های بلاک‌چین و ان‌اف‌تی روی آورد

به نظر می‌رسد که دن هاوسر (Dan Houser)، بنیانگذار راک‌استار و مغز متفکر سابق بازی‌های این استودیو، قرار است که روی یک استودیوی سازنده‌ی بازی‌های مبتنی بر بلاک چین سرمایه‌گذاری کند

به نظر می‌رسد که دن هاوسر (Dan Houser)، بنیانگذار راک‌استار و مغز متفکر سابق بازی‌های این استودیو، قرار است که روی یک استودیوی سازنده‌ی بازی‌های مبتنی بر بلاک چین سرمایه‌گذاری کند.

دن هاوسر به مدت دو دهه روی بازی‌های راک‌‌استار اغلب به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده ایفای نقش کرد.

حال پس از مدتی دوری از صنعت بازی‌های ویدیویی و فعالیت در سکوت کامل خبری، به نظر می‌رسد که روی شرکتی با نام Revolving Games، به مقدار ۱۳.۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است. جالب است بدانید که این استودیو از زمان تاسیس در سال ۲۰۲۰، در مجموع بیش از ۲۵ میلیون دلار برای توسعه‌ی بازی‌های مختلف و فناوری Web3 به عنوان سرمایه جمع‌آوری کرده است.

dan houser

این شرکت دارای دو استودیو و یک تیم متشکل از ۱۰۰ کارمند است که روی ساخت بازی‌های بلاک چین در سراسر آمریکای شمالی، اروپا و آسیا کار می‌کنند. اولین بازی این شرکت یک بازی استراتژی و نقش‌آفرینی MMO بر اساس Battlestar Galactica است که با همکاری Gala Games و NBCUniversal توسعه داده خواهد شد. بازی دوم آن، Skyborne Legacy خواهد بود که یک اثر ماجراجویی و نقش‌آفرینی کوآپ است و از سری‌های مشهور نینتندو مانند Animal Crossing و The Legend of Zelda الهام گرفته است.

تصویری از Battlestar Galactica

سعد زعیم (Saad Zaeem)، مدیر عامل شرکت Revolving Games، در بیانیه‌ای گفت:

چشم‌انداز ما روشن است؛ ساخت بازی‌های با کیفیت AAA که در نمایشگاه‌های برتر بازی مانند Gamescom و E3 در میان دیگر بازی‌های برتر مورد توجه قرار گیرد. در حالی که جهان از اکوسیستم متعلق به توسعه‌دهندگان به اکوسیستم متعلق به بازیکن حرکت می‌کند، Revolving Games در صف اول این تکامل خواهد بود و در عین حال همچنان به انتشار بازی‌هایی که با بهترین‌ بازی‌های کلاسیک صنعت بازی‌های ویدیویی رقابت می‌کنند، ادامه می‌دهد.

هاوسر در سال ۱۹۹۸ در کنار برادرش سم، تری دونووان و جیمی کینگ شرکت راک‌استار را تاسیس کرد و در مارس ۲۰۲۰ این شرکت را ترک کرد. سال گذشته او یک استودیوی جدید به نام Absurd Ventures را تاسیس کرد و در حال حاضر مشخص نیست که این استودیو روی ساخت چه اثری کار می‌کند.

در نهایت گفتنی است که استودیوی سازنده‌ی بازی Everywhere که توسط لزلی بنزیس (Leslie Benzies) به عنوان تهیه‌ کننده‌ی سابق سری جی‌تی‌ای در دست ساخت است، اخیرا اعلام کرده که فناوری‌هایی مانند بلاک چین را رد نمی‌کند. بنابراین این احتمال وجود دارد که این بازی نیز از این فناوری بهره ببرد.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

/*/ . .


بازنشر از : digimag