مهران محمدی امین

پرچمدار جدید گوگل همراه با آنر مجیک4 Ultimate در جایگاه اول و بالاتر از آیفون 14 پرو مکس قرار گرفته است.

1401\07\22 15:50:44


دوربین پیکسل 7 پرو از DxOMark بالاترین امتیاز را کسب کرد

پرچمدار جدید گوگل همراه با آنر مجیک4 Ultimate در جایگاه اول و بالاتر از آیفون 14 پرو مکس قرار گرفته است.

پیکسل 7 پرو گوگل با دریافت امتیاز 147، در رده‌بندی برترین دوربین گوشی‌های موبایل DxOMark همراه با آنر مجیک4 Ultimate در جایگاه اول قرار گرفته است.

اخیرا آیفون 14 پرو از DxOMark یک امتیاز کمتر دریافت کرده بود اما در رتبه‌بندی دوربین سلفی جایگاه اول را تصاحب کرده بود.

DxOMark در بررسی خود از این گوشی، توضیح می‌دهد که پیکسل 7 پرو نسبت به پیکسل 6 پرو پیشرفت قابل توجهی در زمینه تنظیم نرم‌افزاری داشته که باعث می‌شود دوربین دستگاه عملکرد زوم و کیفیت ویدیو بهتری داشت.

همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، پرچمدار جدید گوگل با نکات قوتی از جمله حفظ کنتراست قوی، بازتولید واقعی رنگ پوست و دقت نوردهی بهتر، بالاترین امتیاز دوربین را در بین تمام گوشی‌های جهان کسب کرده است. پس از گوشی‌های گوگل، آنر و اپل، هواوی P50 پرو، آیفون 13 پرو، 13 پرو مکس، شیائومی می 11 اولترا و هواوی میت 40 پرو پلاس به ترتیب در جایگاه‌های چهارم تا هشتم قرار گرفته‌اند.

نکات مثبت دوربین پیکسل 7 پرو

در این بررسی همچنین گفته شده که فوکوس خودکار دوربین دستگاه سریع و دقیق است و در ترکیب با سیستم ردیابی چهره، عملکرد بسیار خوبی در عکس‌های گروهی و سوژه‌های متحرک نشان می‌دهد. بهبودهای Super Res Zoom به لطف روش جدید عکسبرداری که از اطلاعات دوربین‌های دیگر هم برای جمع‌آوری جزئیات بیشتری در عکس نهایی استفاده می‌کند نیز مشخص شده است.

درباره معایب گوشی پیکسل 7 پرو نیز گفته شده، ویدیوهایی که توسط این دستگاه در شرایط کم نور گرفته شده، معمولا در معرض نوردهی قرار می‌گیرند و آزمایش‌کنندگان هنگام بزرگ‌نمایی در محدوده‌های نزدیک‌تر، شاهد مقدار جزئیات از دست رفته و نویز بیشتر خواهند بود.

عکس‌ها و ویدیوهای سلفی با رنگ پوست طبیعی و نوردهی دقیقی ارائه می‌شوند.

با این حال، عکس‌های سلفی که از فاصله نزدیک گرفته می‌شوند، معمولا خارج از فوکوس هستند و در شرایط نوری پایین‌تر نویز قابل مشاهده‌ای در عکس‌ها وجود دارد.

. .


بازنشر از : دیجیاتو