مهران محمدی امین

ساعاتی قبل شیائومی از گوشی ردمی نوت ۱۱R رونمایی کرد که این گوشی عملا همان ردمی نوت ۱۱E و پوکو M4 5G محسوب می‌شود و صرفا نام متفاوتی دارد

1401\07\07 16:23:14


ردمی نوت ۱۱R با قیمت ۱۸۰ دلار معرفی شد

ساعاتی قبل شیائومی از گوشی ردمی نوت ۱۱R رونمایی کرد که این گوشی عملا همان ردمی نوت ۱۱E و پوکو M4 5G محسوب می‌شود و صرفا نام متفاوتی دارد

ساعاتی قبل شیائومی از گوشی ردمی نوت ۱۱R رونمایی کرد که این گوشی عملا همان ردمی نوت ۱۱E و پوکو M4 5G محسوب می‌شود و صرفا نام متفاوتی دارد.

به طور کلی شیائومی علاقه‌ی زیادی به تغییر نام گوشی‌های مختلف و عرضه‌ی مجدد آن‌ها دارد.

ردمی نوت ۱۱R با نمایشگر ۶.۵۸ اینچی LCD مبتنی بر رزولوشن ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ راهی بازار می‌شود رفرش ریت این نمایشگر به ۹۰ هرتز می‌رسد. نرخ نمونه‌برداری لمسی این گوشی ۲۴۰ هرتز است که نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ را ارائه می‌دهد. چیپست Dimensity 700 به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی انجام وظیفه می‌کند که در کنار آن تا ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی UFS 2.2 تعبیه شده است.

ردمی نوت ۱۱R از MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ بهره می‌برد.

ردمی نوت 11R

در پنل پشتی شاهد دو دوربین هستیم که دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند ولی دوربین دوم مبتنی بر سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. برای ثبت عکس‌های سلفی هم باید از سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده کرد. با خرید این گوشی امکان استفاده از دو سیم‌کارت هم وجود دارد و شارژ گوشی از طریق پورت USB-C صورت می‌گیرد.

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به بهره‌گیری از جک هدفون، درگاه microSD و سنسور مادون قرمز اشاره کنیم.

انرژی این گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و سرعت شارژ هم فقط ۱۰ وات است. مدل پایه این گوشی که از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه بهره می‌برد، با قیمت ۱۸۰ دلار راهی بازار چین می‌شود. کاربران چینی برای خرید مدل‌های ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایتی هم به ترتیب باید ۲۰۸ و ۲۳۶ دلار بپردازند.

  • مقایسه‌ی پوکو X4 GT با ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس

منبع: GizmoChina

/*/ .

.


بازنشر از : digimag