مهران محمدی امین

همانطور که انتظار داشتیم، شیائومی ساعاتی قبل از گوشی ارزان‌قیمت ردمی A1 پلاس رونمایی کرد که فقط ۸۵ دلار قیمت دارد و در ادامه به مشخصات آن می‌پردازیم

1401\07\22 14:43:21


ردمی A1 پلاس با قیمت فقط ۸۵ دلار معرفی شد

همانطور که انتظار داشتیم، شیائومی ساعاتی قبل از گوشی ارزان‌قیمت ردمی A1 پلاس رونمایی کرد که فقط ۸۵ دلار قیمت دارد و در ادامه به مشخصات آن می‌پردازیم

همانطور که انتظار داشتیم، شیائومی ساعاتی قبل از گوشی ارزان‌قیمت ردمی A1 پلاس رونمایی کرد که فقط ۸۵ دلار قیمت دارد و در ادامه به مشخصات آن می‌پردازیم.

این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۵۲ اینچی LCD است که از رزولوشن HD+ بهره می‌برد و رفرش ریت آن ۶۰ هرتز است.

ماژول دوربین در سمت چپ بخش فوقانی پنل پشتی قرار دارد که در این ماژول، شاهد دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم. همچنین نباید وجود فلش LED در این ماژول را از قلم بیندازیم. این روزها گوشی‌هایی که از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده نمی‌کنند، معمولا این حسگر را در لبه‌ی کناری قرار می‌دهند.

ولی ردمی A1 پلاس مانند بسیاری از گوشی‌های ارزان‌قیمت، این حسگر را در پنل پشتی قرار داده است.

قلب تپنده‌ی آن چیپست Helio A22 مدیاتک است که در کنار حداکثر ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می‌کند. البته به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD، امکان افزایش ظرفیت حافظه داخلی وجود دارد. انرژی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و باید به پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی هم اشاره کنیم.

این گوشی همراه با نسخه‌ی Go اندروید ۱۲ راهی بازار می‌شود و مدل ۲/۳۲ گیگابایتی آن ۸۵ دلار قیمت دارد.

شیائومی همچنین مدل ۳/۳۲ گیگابایتی این گوشی را با قیمت ۹۷ دلار راهی بازار هند می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی در بازارهای دیگر کشورها هم عرضه می‌شود یا نه.

  • مشخصات کلیدی گوشی ردمی K60 لو رفت

منبع: GizmoChina

/*/ . .


بازنشر از : digimag