مهران محمدی امین

زومیت/ هواوی در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور ۱۴۰۱) رسماً از سری میت ۵۰ رونمایی خواهد کرد. اکنون رندرهای جدید Mate 50 Pro و همچنین جزئیاتی درمورد قیمت احتمالی این گوشی‌ دردسترس

1401\06\07 14:33:09


رندرهای جدید و قیمت احتمالی هواوی Mate 50 Pro پیش از رونمایی فاش شد

زومیت/ هواوی در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور ۱۴۰۱) رسماً از سری میت ۵۰ رونمایی خواهد کرد. اکنون رندرهای جدید Mate 50 Pro و همچنین جزئیاتی درمورد قیمت احتمالی این گوشی‌ دردسترس قرار گرفته است.

زومیت/ هواوی در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور ۱۴۰۱) رسماً از سری میت ۵۰ رونمایی خواهد کرد.

اکنون رندرهای جدید Mate 50 Pro و همچنین جزئیاتی درمورد قیمت احتمالی این گوشی‌ دردسترس قرار گرفته است.   Nova concept از سازندگان طرح‌های مفهومی محصولات الکترونیکی، در گذشته رندرهایی از Mate 50 Pro به‌اشتراک گذاشته است که ظاهر نمایشگر، دوربین و رنگ این محصول را به‌ ما نشان می‌دهد. در تصاویر جدید فاش‌شده از این گوشی، لبه‌های صفحه‌نمایش آن در سمت چپ و راست خمیده است و بالای آن نیز شاهد بریدگی مخصوص دوربین سلفی و احتمالاً حسگرهای تشخیص چهره خواهیم بود.با توجه به این‌ رندرها، نمایشگر Mate 50 Pro به آیفون ۱۳ پرو شباهت دارد اما طبق جدیدترین اطلاعات فاش‌شده، بعید به‌نظر می‌رسد این شرکت ابعاد بریدگی بالای صفحه‌نمایش را تغییر دهد و به‌همین دلیل ممکن است ابعاد این بخش شبیه Mate 20 Pro باشد.اطلاعات جدید نشان می‌دهد بریدگی بالای نمایشگر Mate 50 Pro محل حسگرهای جدید تشخیص چهره و همچنین تشخیص وضعیت بدن خواهد بود. این طراحی همچنین جایگاه بیشتری برای قرارگیری دوربین سلفی ارائه می‌دهد.

Nova Concept رندرهای جدید این گوشی را در پنج رنگ سبز، سفید، نقره‌ای، طلایی و مشکی منتشر کرده است که همگی زیبا به‌نظر می‌رسند. با توجه به این عکس‌ها، دید بهتری از سیستم دوربین پشتی این محصول به‌دست می‌آوریم؛ جایگاهی که میزبان چهار دوربین است و از فناوری تصویربرداری جدید هواوی موسوم به XMAGE بهره خواهد برد.علاوه‌بر رندرهای جدید، برخی از مشخصات احتمالی Mate 50 Pro نیز پیش‌بینی شده که ازجمله می‌توان به رم ۸ تا ۱۲ گیگابایتی آن اشاره کرد. در برخی دیگر از پوسترهای این دستگاه، سه رنگ مشکی روشن، سفید و مشکی تیره‌تر نشان داده شده است.همان‌طور که HuaweiCentral می‌نویسد، مطمئناً سری Mate 50 هواوی به جدیدترین و بهترین سخت‌افزار این شرکت مجهز خواهند شد و به‌همین دلیل انتظار می‌رود با قیمتی درسطح سایر گوشی‌های پرچم‌دار، روانه‌ی بازار شوند.

بااین‌حال، اگر به پوسترهای جدید این محصول نگاهی داشته باشیم، می‌توان انتظار داشت غول فناوری چینی، این سری از گوشی‌های هوشمند خود را با قیمتی مناسب‌تر نسبت به رقبا به‌فروش برساند.تصویر تبلیغاتی Mate 50 Pro اشاره می‌کند که فروش این محصول چهار روز پس از معرفی یعنی ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد. جزئیات مربوط به قیمت احتمالی این سری از گوشی‌های هوشمند هواوی به‌شرح زیر است:هواوی Mate 50 Pro با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۴۹۹۹ یوان (حدود ۷۲۷ دلار)هواوی Mate 50 Pro با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایتی ۵۴۹۹ یوان (حدود ۸۰۰ دلار)هواوی Mate 50 Pro با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایتی ۵۹۹۹ یوان (حدود ۸۷۲ دلار)البته در برخی دیگر از شایعات گفته شده است که قیمت مدل پایه‌ی Mate 50 Pro هواوی از ۸۹۹ دلار شروع خواهد شد و بنابراین فعلاً نمی‌توان درمورد قیمت نهایی این گوشی‌ها، نظر قطعی داد.. .


بازنشر از : آخرین خبر