مهران محمدی امین

با توجه به رندر مفهومی ردمی K60، به‌نظر می‌رسد این موبایل در مقایسه با سری ردمی K50 از طراحی پنل پشتی جدیدی بهره می‌برد.

1401\08\30 16:56:28


رندر مفهومی ردمی K60 با طراحی متفاوت دوربین منتشر شد

با توجه به رندر مفهومی ردمی K60، به‌نظر می‌رسد این موبایل در مقایسه با سری ردمی K50 از طراحی پنل پشتی جدیدی بهره می‌برد.

ردمی ظاهراً قصد دارد گوشی‌های سری ردمی K60 را تا قبل از پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه کند.

یکی از منابع آگاه بازار، رندر مفهومی از این گوشی هوشمند به‌اشتراک گذاشته شده که به‌نظر می‌رسد در مقایسه با سری ردمی K50 از طراحی پنل پشتی جدیدی بهره می‌برد.

ردمی اخیراً گوشی‌های سری ردمی نوت 12 را در چین عرضه کرده و حالا ظاهراً نوبت ردمی K60 رسیده است. گفتنی است که هنوز مشخص نیست رندر مفهومی منتشر شده، تا چه اندازه با طراحی دستگاه واقعی مطابقت داشته باشد، اما می‌تواند تصویری احتمالی از طراحی پنل پشتی موبایل جدید در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

مشخصات احتمالی ردمی K60

انتظار می‌رود ردمی K60 با نمایشگر تخت به‌همراه روزنه مخصوص دوربین سلفی در مرکز بالای نمایشگر در دسترس کاربران قرار بگیرد. طبق رندر، حاشیه‌های صفحه نمایش کمی ضخیم‌تر از حد انتظار برای گوشی‌هایی در این محدوده قیمت هستند. 

دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست دستگاه جای گرفته‌اند و به‌نظر می‌رسد دکمه پاور با اسکنر اثر‌انگشت به‌صورت یکپارچه طراحی شده است.

در پشت پنل پشتی دستگاه ماژول دوربین مستطیلی شکل با لبه‌های گرد دیده می‌شود. دوربین اصلی دارای لنز بزرگ‌تری است و در زیر آن دوربینی در یک محفظه مربعی شکل به چشم می‌خورد.

براساس گزارش‌های منتشر‌شده از سوی منابع آگاه بازار، ردمی K60 با نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با نرخ بروزرسانی 120 هرتز و تراشه دایمنسیتی 8200 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین به‌نظر می‌رسد موبایل جدید از باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 67 واتی بهره خواهد برد.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند احتمالاً 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS) خواهد بود.

مشخصات منتشر‌شده ردمی K60 نشان می‌دهد که احتمالاً این موبایل می‌تواند با گوشی هوشمند iQOO Neo 7 SE رقابت کند؛ دستگاهی که ممکن است به چیپست دایمنسیتی 8200 مجهز شود.

انتظار می‌رود سری ردمی K60 شامل ردمی K60 پرو، ردمی K60 Gaming نیز باشد. این دستگاه‌ها احتمالاً به ترتیب با چیپست‌های اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و اسنپدراگون 8 نسل 2 در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

. .


بازنشر از : دیجیاتو