مهران محمدی امین

سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای گوشی‌های گلکسی S22 خود منتشر کرده که قابلیت‌های بهبودیافته و جدیدی را برای دوربین این دستگاه‌ها ارائه می‌کند. این آپدیت جدید فعلا

1401\06\07 16:39:14


سامسونگ با هدف بهبود عملکرد دوربین، آپدیت بزرگی برای سری گلکسی S22 منتشر کرد

سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای گوشی‌های گلکسی S22 خود منتشر کرده که قابلیت‌های بهبودیافته و جدیدی را برای دوربین این دستگاه‌ها ارائه می‌کند. این آپدیت جدید فعلا در دسترس کاربران کره جنوبی قرار گرفته ...

سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای گوشی‌های گلکسی S22 خود منتشر کرده که قابلیت‌های بهبودیافته و جدیدی را برای دوربین این دستگاه‌ها ارائه می‌کند.

این آپدیت جدید فعلا ظاهرا در دسترس کاربران کره جنوبی و آلمان قرار گرفته و می‌توان انتظار داشت که طی روزهای آینده در دسترس کاربران بیشتری قرار بگیرد.

طبق گزارش‌های موجود، این به‌روزرسانی تحت فریمور نسخه S90xNKSU2AVHB منتشر شده و دومین آپدیتی محسوب می‌شود که سامسونگ در ماه جاری برای پرچمداران خود منتشر می‌کند. همچنین ظاهرا این آپدیت با نسخه S90xBXXU2AVH9 در آلمان منتشر شده است.

تغییرات دوربین سری گلکسی S22

به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید قابلیت Hyperlapse را به دوربین تله فوتو 3x این گوشی‌ها می‌آورد. این ویژگی تا قبل از آن فقط در دسترس دوربین‌های اصلی و فوق عریض قرار گرفته بود.

سامسونگ همچنین در حال کار روی ویژگی Astro Hyperlapse است تا آن را در به‌روزرسانی آینده سری گلکسی S22 در دسترس کاربران قرار دهد. با وجود این قابلیت، کاربران می‌توانند عکس‌های هنری بیشتری از آسمان شب بگیرند.

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

در این به‌روزرسانی همچنین منطقه تشخیص کد QR بزرگ‌تری در دسترس برنامه دوربین دستگاه قرار گرفته است. سامسونگ همچنین ادعا کرده که سرعت اسکن کد را به میزان قابل‌توجهی بهبود بخشیده است.

در گذشته برنامه دوربین این گوشی نمی‌توانست کد QR موجود در اسناد را تشخیص دهد، اما اکنون کاربران می‌توانند روی کد QR موجود در یک سند ضربه بزنند تا دوربین آن را نیز اسکن کند.

علاوه بر این، سامسونگ می‌گوید که عملکرد HDR، بازتولید رنگ و تثبیت ویدیو سری گلکسی S22 را بهبود بخشیده است. وضوح و کنتراست طبیعی دوربین‌های تله فوتو و فوق عریض از جمله ویژگی‌های دیگری هستند که در این به‌روزرسانی بهبود پیدا کرده‌اند. غول فناوری کره‌ای همچنین استفاده از حافظه برنامه دوربین و عملکرد هوش مصنوعی آن در حالت‌های شب، عکس و ویدیو را بهینه کرده است.

در نهایت، سامسونگ به کاربران خود وعده داده تا به‌زودی در به‌روزرسانی جدید، کیفیت تصویر، ویدیوها، رنگ‌ها و نوردهی در حالت شب و کیفیت کلی تصویر در شرایط بسیار کم نور را بهبود بخشد.

.

.


بازنشر از : دیجیاتو