مهران محمدی امین

سامسونگ به‌تازگی آپدیتی را برای گلکسی واچ ۳ و واچ اکتیو ۲ عرضه و طی آن قابلیت‌های جدیدی را به این دو محصول اضافه کرده است

1401\07\07 19:13:24


سامسونگ گلکسی واچ ۳ و واچ اکتیو ۲ را با قابلیت‌های جدید آپدیت کرد

سامسونگ به‌تازگی آپدیتی را برای گلکسی واچ ۳ و واچ اکتیو ۲ عرضه و طی آن قابلیت‌های جدیدی را به این دو محصول اضافه کرده است

سامسونگ به‌تازگی آپدیتی را برای گلکسی واچ ۳ و واچ اکتیو ۲ عرضه و طی آن قابلیت‌های جدیدی را به این دو محصول اضافه کرده است.

وقتی سامسونگ با گوگل وارد همکاری شد تا سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند خود را از تایزن به Wear OS تغییر دهد، بسیاری از کاربران از این بابت نگران بودند که شاید سامسونگ پشتیبانی از گلکسی واچ ۳ و واچ اکتیو ۲ را متوقف کند.

چرا که این ساعت‌ها قرار نبود سیستم‌عامل جدید گوگل را دریافت کنند و در نتیجه باید با همان تایزن به کار خود ادامه می‌دادند. اما سامسونگ با اعلام این خبر که بعد از عرضه‌ی رسمی ساعت‌های هوشمند مبتنی بر تایزن، حداقل ۳ سال از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، خیال کاربران خود را آسوده کرد.

سامسونگ گلکسی واچ ۳ را در سال ۲۰۲۰ و واچ اکتیو ۲ را در سال ۲۰۱۹ راهی بازار کرد. در نتیجه هر دوی این محصولات می‌توانند همچنان به‌روزرسانی‌های جدید را دریافت کنند.

سامسونگ هم از زمان عرضه‌ی این محصولات تاکنون بارها آپدیت‌هایی را جهت رفع باگ و اضافه کردن قابلیت‌های نرم‌افزاری و افزایش پایداری آن‌ها منتشر کرده است اما این آپدیت آخر هم سنگین‌تر است و هم قابلیت‌های بسیار خوبی را با خود به همراه دارد.

  • رشد سامسونگ در بازار ساعت‌های هوشمند همچنان ادامه دارد

در آپدیت جدید، کاربران گلکسی واچ ۳ و واچ اکتیو ۲ نه تنها به واچ‌فیس‌های جدیدی دسترسی پیدا کرده‌اند بلکه عملکرد آن‌ها در پایش فعالیت‌های ورزشی هم تا حدودی بهتر شده است. اما نکته‌ی مثبت این آپدیت اینجاست که دو ساعت هوشمند نسبتا قدیمی سامسونگ به قابلیت تشخیص خر و پف هم مجهز شده‌اند. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا میزان کیفیت خواب خود را مورد ارزیابی قرار دهند اما شرکت کره‌ای در ابتدا آن را برای سری گلکسی واچ ۴ و بعدا هم واچ ۵ در دسترس قرار داد؛ ساعت‌هایی که از سیستم‌عامل Wear OS گوگل بهره می‌برند و نه تایزن.

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

علاوه بر این‌ها، قابلیت Daily Activity Indicator هم به‌روزرسانی شده و اکنون به شکل بهتر و ساده‌تری اطلاعات بدست آمده از وضعیت سلامتی در گوشی را همگام‌سازی می‌کند.

اگرچه این آپدیت جدید دربردارنده‌ی بیشترین میزان تغییراتی نیست که تاکنون طی یک آپدیت برای واچ ۳ و واچ اکتیو ۲ منتشر شده اما برخی از آن‌ها بسیار کاربردی و مهم هستند.

اینکه گلکسی واچ اکتیو ۲ قرار است از این پس هم آپدیت عمده‌ای را دریافت کند یا خیر هنوز مشخص نیست چون این محصول با احتساب امسال، سه سال است که در بازار در دسترس قرار دارد. اما گلکسی واچ ۳ هنوز یک سال دیگر هم فرصت دارد.

  • بررسی ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵؛ همان همیشگی

منبع: PhoneArena

/*/ . .


بازنشر از : digimag