مهران محمدی امین

شهر سخت افزار/ شرکت چری که در زمینه تولید لوازم جانبی با کیفیت گیمینگ فعالیت دارد، در رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ از کیبوردهای جدید بی‌سیم خود رونمایی کرده که به فناوری بلوتوث جدید L

1401\06\07 17:37:05


سریعترین کیبورد بی سیم گیمینگ دنیا با تأخیر یک میلی ثانیه معرفی شد

شهر سخت افزار/ شرکت چری که در زمینه تولید لوازم جانبی با کیفیت گیمینگ فعالیت دارد، در رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ از کیبوردهای جدید بی‌سیم خود رونمایی کرده که به فناوری بلوتوث جدید LLM این شرکت مجهز شده‌اند. طبق ادعا Cherry، این فناوری جدید باعث شده تا کیبوردهای بی‌سیم چری از تأخیر بسیار کم برخوردار بوده و به یک گزینه ایده‌آل برای گیمرهای حرفه‌ای تبدیل شوند.

شهر سخت افزار/ شرکت چری که در زمینه تولید لوازم جانبی با کیفیت گیمینگ فعالیت دارد، در رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ از کیبوردهای جدید بی‌سیم خود رونمایی کرده که به فناوری بلوتوث جدید LLM این شرکت مجهز شده‌اند.

طبق ادعا Cherry، این فناوری جدید باعث شده تا کیبوردهای بی‌سیم چری از تأخیر بسیار کم برخوردار بوده و به یک گزینه ایده‌آل برای گیمرهای حرفه‌ای تبدیل شوند. برای آشنایی فناوری جدید چری با شهر سخت افزار همراه شوید.رویداد گیمزکام که به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت بازی‌های رایانه‌ای در جهان شناخته می‌شود، هر ساله از تاریخ ۲۳ آگوست تا ۲۸ آگوست (یکم تا ششم شهریور) برگزار شده و نه تنها گیمرهای حرفه‌ای، بلکه شرکت‌های تولیدکننده سخت‌افزارهای گیمینگ را هم گرد هم می‌آورد تا بتوانند جدیدترین تجهیزات خود را به نمایش گذاشته و تجربه استفاده از آن را در اختیار حضار قرار دهند. همین مسئله باعث شده که رویداد گیمزکام به نوعی بهشت کوتاه مدت گیمرها توصیف شود.چری یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی رایانه در کشور آلمان است که با حضور پررنگ در رویداد گیمزکام ۲۰۲۲، یک بار دیگر تأکید کرد که انجام بازی‌ها به صورت حرفه‌ای نیازمند استفاده از سخت‌افزارهای پیشرفته و سطح بالا هستیم.معرفی کیبوردهای بی‌سیم Cherry با تأخیر ۱ میلی‌ثانیهاز آنجا که دنیای گیمینگ در حال حرکت به سمت استفاده از دستگاه‌های بی‌سیم و قابل حمل است، بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای نیز به دنبال بهره‌گیری از لوازم جانبی و دستگاه‌های بی‌سیم با کیفیت هستند تا نیازهای خود را برآورده کنند.

در همین راستا Cherry یک فناوری جدید بی‌سیم توسعه داده است که می‌تواند میزان تأخیر یا Latency کیبوردهای بی‌سیم را شدیداً کاهش داده و به ۱ میلی ثانیه برساند.به گفته رولف اونتربرگر (Rolf Unterberger) مدیرعامل شرکت Cherry، این فناوری جدید برای بازیکنان به معنای یک گام بزرگ رو به جلو از نظر زمان پاسخگویی دستگاه‌های ورودی، راحتی و منحصر به فرد بودن است.این فناوری جدید و سریع بلوتوث با تأخیر بسیار کم (LLM) را می‌توان در برخی محصولات شرکت چری از جمله کیبوردهای گیمینگ سطح بالا MX 3.0S و MX 8.2S یافت. البته کیبورد مقرون به صرفه MX 2.0S که اخیراً جایزه بهترین طراحی محصول را در آلمان دریافت کرده است هم به این فناوری مجهز شده تا گیمرهایی که سطح بودجه پایین‌تر دارند هم بتوانند از تأخیر بسیار کم محصولات Cherry در بازی‌های رقابتی بهره ببرند.کیبوردهای مکانیکال چری در لپ‌تاپ‌های گیمینگامروزه لپ‌تاپ‌های گیمینگ رده بالا به دلیل قابلیت جابه‌جایی و ارائه عملکرد خیره‌کننده نزدیک به رایانه‌های رومیزی، به طور فزاینده‌ای بین گیمرهای حرفه‌ای، تولیدکنندگان محتوا و حتی استریمرها در حال محبوب شدن هستند.این موضوع باعث شده تا تولیدکنندگان لپ‌تاپ به سمت استفاده از کیبوردهای مکانیکال و فوق‌العاده مسطح Cherry روی آورند تا حس ارائه یک صفحه کلید کاملاً مکانیکی پیشرفته را در دستگاه‌های پرچمدار خود ارائه کنند.به همین منظور شرکت چری کلیدهای مکانیکال مسطح CHERRY MX ULP را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نوآوری‌ها و فناوری‌های صفحه کلید معرفی کرده است. این سوئیچ‌ها که از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند، علاوه بر ارتفاع بسیار کم ۳.۵ میلی‌متر، شدیداً با دوام و دقیق هستند و می‌توانند در لپ‌تاپ‌های گیمینگ حس و حال یک کیبورد مکانیکال را به مصرف‌کننده القا کنند.

سیستم منحصر به فرد MX Gold Crosspoint بکار رفته در این کلیدها به دلیل استفاده از طلا با کیفیت می‌تواند حداکثر قابلیت اطمینان و دوام را ارائه کند.. .


بازنشر از : آخرین خبر