مهران محمدی امین

سونی امروز ارزان‌ترین عضو دوربین‌های سری FX Cinema خود یعنی مدل FX30 را معرفی کرد

1401\07\07 16:23:20


سونی از دوربین جدید FX30 با قیمت ۱۸۰۰ دلاری رونمایی کرد

سونی امروز ارزان‌ترین عضو دوربین‌های سری FX Cinema خود یعنی مدل FX30 را معرفی کرد

سونی امروز ارزان‌ترین عضو دوربین‌های سری FX Cinema خود یعنی مدل FX30 را معرفی کرد.

این دوربین سینمایی جدید در مقایسه با دوربین FX3 این شرکت که مجهز به یک سنسور فول فریم است، از یک سنسور کوچکتر APS-C بهره می‌برد.

  • سونی اکسپریا ۵ مارک ۴ با قیمت ۱۰۵۰ دلار معرفی شد

دوربین جدید FX30 سونی دارای سنسور جدید ۲۰.۱ مگاپیکسلی APS-C EXMOR R CMOS در فرمت محبوب Super 35 است. این سنسور مجهز به ISO پایه دوگانه ۸۰۰ و ۲۵۰۰ و بیش از ۱۴ توقف دامنه دینامیکی نیز است. این دوربین قادر است با استفاده از نسخه سوپرنمونه‌شده سنسور ۶K قابلیت فیلم‌برداری با سرعت ۲۴p ،۳۰p و ۶۰p را ارائه دهد.

FX30 همچنین می‌تواند ویدیوهای ۴K با نرخ فریم ۱۲۰ فریم در ثانیه اما با برش ۱.۶۲x را ضبط کند.

دوربین FX30 سونی

امکان فیلم‌برداری در نرخ ۱۰ بیت ۴:۲:۲ در H.265 یا H.264 نیز در این دوربین وجود دارد و خروجی RAW از طریق HDMI در یک رکوردر Atmos Ninja V+ در دسترس است. همانند دیگر دوربین‌های خانواده Cinema Line سونی، در FX30 نیز با فعال کردن حالت‌های Cine EI، Cine EI Quick و Flexible ISO برای ضبط در S-Log3، حالت‌های عکاسی Log در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این دوربین همچنین دارای نمایه S-Cinetone سونی است که موجب می‌شود رنگ‌ها در تصاویر شکل طبیعی‌تر داشته باشند.

سوا از تقاوت‌های موجود بین سنسورها، دوربین جدید FX30 سونی اساسا همان دور‌بین FX3 است، بنابراین از نظر بدنه و طراحی کلی تغییر بارزی روی این دوربین اعمال نشده و پایه‌های جانبی و چیدمان کنترل‌های آن نیز مانند قبل است و در صورت لزوم همچنان می‌توانید با آن عکس بگیرید.

همانطور که انتظار می‌رفت، این دوربین مجهز به درگاه کارت حافظه سازگار با کارت‌های CFexpress Type A و SDXC/SDHC نیز است و کاربران قادرند به کمک پورت و کابل USB از این دور‌بین به عنوان یک وب‌کم بهره ببرند.

دوربین FX30 سونی

دوربین FX30 سونی با قیمت ۲۲۰۰ دلار از اواخر اکتبر وارد بازار خواهد شد. همچنین نسخه‌ای بدون دسته میکروفون XLR (با نام FX30B) نیز با قیمت ۱۸۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

  • سونی از دوربین A7 IV با سنسور ۳۳ مگاپیکسل و فیلم‌برداری ۴K 60 رونمایی کرد

منبع: GSMArena

/*/ . .


بازنشر از : digimag