مهران محمدی امین

مدیریت پرده منازل با فرمان صوتی هم‌اکنون امکان‌پذیر است!

1401\06\07 16:43:13


شیائومی از یک گجت جدید برای کنترل پرده با پشتیبانی از فرمان صوتی رونمایی کرد

مدیریت پرده منازل با فرمان صوتی هم‌اکنون امکان‌پذیر است!

تنوع سبد محصولات شیائومی هیچ‌گاه مخاطبان را ناامید نمی‌کند و اگر عقیده دارید این کمپانی محصولات عجیبی عرضه کرده، پس احتمالا هنوز با یکی از تازه‌ترین گجت این شرکت یعنی MIJIA Smart Curtain Motor 1S مواجه نشده‌اید.

گفتنی است که این موتور از سیستم خانه هوشمند می‌جیا پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند آن را به شبکه اضافه کرده و موتور پرده را به دیگر محصولات شیائومی هم متصل کنند.

برای مثال می‌توان به این محصول از طریق «اسمارت هوم اسکرین 10» شیائومی نیز فرمان داد.

این موتور همچنین طیف خاصی از تنظیمات برای مدیریت بیشتر پرده را فراهم می‌کند، بدین گونه که کاربر می‌تواند مشخص کند کدام قسمت پرده باز یا بسته شود یا اینکه این عمل در چه ساعتی از روز انجام شود.

علاوه بر این موارد، این موتور قابلیت دیگری هم دارد که می‌تواند پرده را با سرعت کمی باز کند، این قابلیت در صورت فعال بودن قادر است با باز کردن آهسته پرده‌ها فرد را به آرامی از خواب بیدار کند.

مشخصات تکمیلی گجت تازه شیائومی

لازم به ذکر است که این دستگاه از یک موتور جریان مستقیم بهره می‌برد که در صورت لزوم می‌تواند در سرعت‌های بالا نیز کار کند.

همچنین بد نیست به این موارد هم اشاره شود که مدل پرده‌ قابل نصب به این موتور توسط کاربر قابل انتخاب است و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد، دستگاه مذکور دارای ابعاد 53.5 در 260 میلی‌متر است، تا وزن 50 کیلوگرم را پشتیبانی می‌کند و پرده‌ها را با سرعت 12 سانتی‌متر در ثانیه به حرکت در می‌آورد.

گجت جدید شیائومی برای کنترل پرده

گجت تازه شیائومی به یک ماژول وای‌فای مجهز است و کاربران از طریق آن می‌توانند حتی وقتی که در منزل حضور ندارند، حرکت پرده را کنترل کنند؛ گزینه‌ای که می‌تواند جهت استفاده در تعطیلات مفید باشد.  

در پایان گفتنی است که برچسب قیمتی این محصول برای پیش خرید 102 دلار است و قیمت خرده‌فروشی آن نیز 117 دلار خواهد بود.

. .


بازنشر از : دیجیاتو