مهران محمدی امین

گیم فا/ یک ویدیو از بازسازی عنوان Fallout New Vegas در موتور گرافیکی آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) توسط طرفداران منتشر شده است که فوق‌العاده به نظر می‌رسد. این ویدیو

1401\05\30 16:01:06


طرفداران برای ریمیک Fallout New Vegas تریلر مفهومی ساختند

گیم فا/ یک ویدیو از بازسازی عنوان Fallout New Vegas در موتور گرافیکی آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) توسط طرفداران منتشر شده است که فوق‌العاده به نظر می‌رسد. این ویدیو را در همین خبر مشاهده می‌کنید.

گیم فا/ یک ویدیو از بازسازی عنوان Fallout New Vegas در موتور گرافیکی آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) توسط طرفداران منتشر شده است که فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

این ویدیو را در همین خبر مشاهده می‌کنید.از زمان عرضۀ موتور بازی‌سازی جدید اپیک گیمز (Epic Games)، شاهد انتشار چندین ویدیوی مفهومی از سوی طرفداران بوده‌ایم. این بار ویدیوی جدیدی منتشر شده که عنوان محبوب Fallout New Vegas را در قالب آنریل انجین 5 متصور می‌شود. این نمایش شامل ویژگی‌های تکنیکی‌ای مانند Lumen ،Nanite، ری تریسینگ Screen Space و Global Illumination Shader می‌شود.اینکه آیا شاهد بازسازی کامل New Vegas برای نسل بعد خواهیم بود یا خیر، نامشخص است.

در ماه گذشته، تاد هاوارد (Todd Howard) تایید کرد که کار روی Fallout 5 بعد از The Elder Scrolls VI که هم‌اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد، آغاز می‌شود.      گفتنی است که بازی Fallout New Vegas توسط استودیوی آبسیدین (Obsidian Entertainment) توسعه یافته و در سال 2010 برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و PC عرضه شد. 5 میلیون نسخه‌ (شامل نسخه‌های دیجیتالی) از این عنوان در هفتۀ اول انتشار به فروش رسید.. .


بازنشر از : آخرین خبر