مهران محمدی امین

ترنجی/ سال گذشته، سری هواوی P50 به‌عنوان گوشی‌های پرچمدار این شرکت با تمرکز بر روی طراحی و دوربین معرفی شدند. این خانواده در ابتدا شامل دو گوشی P50 و P50 Pro بود که بعد

1401\07\07 12:40:39


عرضه مدل‌های جدید هواوی P50 بدون درج برند لایکا

ترنجی/ سال گذشته، سری هواوی P50 به‌عنوان گوشی‌های پرچمدار این شرکت با تمرکز بر روی طراحی و دوربین معرفی شدند. این خانواده در ابتدا شامل دو گوشی P50 و P50 Pro بود که بعدها مدل P50E نیز به آن‌ها ملحق شد.

ترنجی/ سال گذشته، سری هواوی P50 به‌عنوان گوشی‌های پرچمدار این شرکت با تمرکز بر روی طراحی و دوربین معرفی شدند.

این خانواده در ابتدا شامل دو گوشی P50 و P50 Pro بود که بعدها مدل P50E نیز به آن‌ها ملحق شد. این شرکت هنوز جانشینی برای سری P خود معرفی نکرده است و به‌فروش این گوشی‌ها ادامه می‌دهد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که آخرین دسته از گوشی‌های عرضه‌شده در این سری تفاوت جزئی با نسخه‌های اصلی دارند.

با پایان همکاری هواوی و لایکا، گفته می‌شود که مدل های جدید هواوی P50 بدون درج برند لایکا در پشت این گوشی‌ها و زیر ماژول دوربین آن‌ها عرضه می‌شوند.عرضه مدل های جدید هواوی P50 بدون درج برند لایکاجدیدترین دسته از سری هواوی P50 به‌تازگی در وب‌سایت آنلاین Vmall چین مشاهده شده است. در اینجا می‌بینیم که یک تغییر کوچک در طراحی پشتی سری P50 وجود دارد و آن عدم وجود برند دوربین لایکا در پشت این گوشی‌ها است. برای کسانی که نمی‌دانند، لوگوی لایکا در زیر ماژول دوربین سری P50 یافت می‌شد، اما اکنون از سری جدید گوشی‌های درجه‌یک هواوی حذف شده است.سری P50 رسماً آخرین گوشی هوشمند این برند بود که از مشارکت با لایکا بهره می‌برد و این تغییر رسماً پایان همکاری آن‌ها با یکدیگر را نشان می‌دهد.

بنابراین اکنون P50 استاندارد، P50 Pro و P50E میان‌رده دیگر با نشان لایکا عرضه نخواهند شد. اما با وجود این تغییر، برچسب قیمت سری گوشی‌های هوشمند همچنان بدون تغییر باقی مانده است.اگرچه، در جولای 2022، این شرکت برند جدید تصویربرداری خود به نام Huawei Imaging XMAGE را معرفی کرد که دارای لوگوی انحصاری Huawei Mobile Imaging نیز است. با این کار، این برند قصد دارد به فناوری تصویربرداری قدم بگذارد و بلوغ و تخصص خود را در این زمینه پس از سال‌ها پیشرفت‌های هدایت‌شده تحقیق‌وتوسعه به‌نمایش بگذارد.

این برند جدید همچنین برای اولین بار در سری گوشی‌های هوشمند سری Mate 50 هواوی استفاده شد.نظر شما درباره عرضه مدل های جدید هواوی P50 بدون درج برند لایکا چیست؟. .


بازنشر از : آخرین خبر