مهران محمدی امین

فروشگاه یکتا الکترونیک پخش کننده ی قطعات الکترونیک مجموعه: متفرقه اينترنت و كامپيوتر فروشگاه یکتا الکترونیک پخش کننده قطعات الکترونیک شامل کانکتور، کانکتور مخابراتی، کان

1401\06\16 14:22:29


فروشگاه یکتا الکترونیک پخش کننده ی قطعات الکترونیک

فروشگاه یکتا الکترونیک پخش کننده ی قطعات الکترونیک مجموعه: متفرقه اينترنت و كامپيوتر فروشگاه یکتا الکترونیک پخش کننده قطعات الکترونیک شامل کانکتور، کانکتور مخابراتی، کانکتور مینیاتوری، کانکتور پین گرد و کانکتور پاور می باشد. این فروشگاه با ارائه ی لوازم الکترونیکی مختلف و گوناگون نیاز استفاده کنندگان محصولات برقی و الکترونیکی را برطرف می سازد

فروشگاه یکتا الکترونیک پخش کننده ی قطعات الکترونیک مجموعه: متفرقه اينترنت و كامپيوتر فروشگاه یکتا الکترونیک پخش کننده قطعات الکترونیک شامل کانکتور، کانکتور مخابراتی، کانکتور مینیاتوری، کانکتور پین گرد و کانکتور پاور می باشد.

این فروشگاه با ارائه ی لوازم الکترونیکی مختلف و گوناگون نیاز استفاده کنندگان محصولات برقی و الکترونیکی را برطرف می سازد. در فروشگاه یکتا الکترونیک، قطعات الکترونیک با ضمانت و گواهی تضمین کیفیت به دست مصرف کننده داده می شوند.   یکتا الکترونیک فروشگاه یکتا الکترونیک پخش کننده قطعات الکترونیک شامل کانکتور، کانکتور مخابراتی، کانکتور مینیاتوری، کانکتور پین گرد و کانکتور پاور می باشد. این فروشگاه با ارائه ی لوازم الکترونیکی مختلف و گوناگون نیاز استفاده کنندگان محصولات برقی و الکترونیکی را برطرف می سازد.

در فروشگاه یکتا الکترونیک، قطعات الکترونیک با ضمانت و گواهی تضمین کیفیت به دست مصرف کننده داده می شوند.   برای انجام دادن خدمات برقی و الکترونیکی، فروشگاه یکتا الکترونیک تمامی نیازها را برطرف کرده است.   انواع مختلف کانکتور   انواع قطعات الکترونیک ارائه شده در فروشگاه یکتا الکترونیک از جمله قطعات الکترونیک که در این فروشگاه مشاهده می گردد، کانکتور می باشد.  کانکتور ها از لوازم اصلی در صنعت برق به حساب می‌آیند. یک سیستم الکترونیکی به صورت شبکه های ارتباطی عمل کرده و به شیوه ی سلسله مراتبی، ارتباط بین دستگاهی الکترونیکی مختلف را امکان‌پذیر کرده است.   اتصالات متعدد و گوناگونی بین دستگاه‌های الکترونیکی صورت می‌گیرد. یکی از این قطعات الکترونیک که بسیار پرکاربرد بوده و زمینه برقراری ارتباط را بین سایر دستگاه‌ها فراهم می سازد، کانکتور نام دارد.

اتصالات متعددی برای انتقال سیگنال و توزیع برق مورد نیاز جهت اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه‌های الکترونیکی مورد نیاز است.   در قطعات الکترونیک، کانکتور های الکترونیکی بر اساس قسمت و بخش انتهایی خود به سه دسته تقسیم بندی می شوند؛ کانکتورهای برد به برد، کانکتور های اتصال دهنده سیم به کابل و کانکتور های اتصال کابل به برد که توضیحات کامل را در رابطه با این قطعات الکترونیک خدمت شما ارائه خواهیم کرد.   کانکتورهای برد به برد از جمله قطعات الکترونیکی و لوازم برقی ای بوده که می‌توانند باعث صرفه جویی در مصرف کابلها شوند. مشخصاتی را که باید در هنگام انتخاب کانکتور برد به برد مدنظر قرارداد عبارت است از؛   قابلیت تفکیک پذیری الزامات مکانیکی مانند ارتفاع پشته و تلرانس، محدودیتهای ایستادن براکت ها یا شکاف ها و قاب های شاسی و انواع پایه ها، از جمله نکاتی است که در هنگام خرید قطعات الکترونیک بایستی مورد توجه قرار گیرد و متناسب با آنها کانکتور مورد نیاز انتخاب گردد. کانکتورهای دسته دوم که اتصال کابل به سیم را انجام می‌دهند، همانطور که از نام این قطعات الکترونیکی پیدا است، کانکتورهای سیم به سیم، دو سیم را به هم متصل می کنند.   یک کانکتور به طور دائم به سیم متصل است، انتهای دیگر امکان برقراری یک رابطه با قابلیت جداسازی را فراهم نموده است.

قطعات الکترونیکی نظیر کانکتورهای سیم به سیم در انواع مختلفی از شکل ها تولید و طراحی می‌شوند. از جمله این اشکال مستطیل شکل و یا دایره ای بوده که با محفظه های پلیمری عمدتاً برای کاربردهای نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرند.   نوع سوم این قطعات الکترونیک، اتصال کابل به برد می باشد. در کانکتور کابل به برد نیز همانگونه که از نامش پیدا و مشخص می باشد، یک سری کانکتور قابلیت متصل شدن به بردهای الکتریکی را دارند.

تبلیغات
چاه ارت - اعلام حریق
چاه ارت - اعلام حریق

کالای برق لِنا - LENA با سابقه ای درخشان در صنعت برق کشور و در زمینه ی تامین کالای برق,اجرای پروژه های الکتریکال و هوشمند سازی برق ساختمان فعالیت میکند.

تمامی این کانکتورها در فروشگاه یکتا الکترونیک قابل دسترسی، مشاهده و خرید هستند.   کانکتور مخابراتی   کانکتور مخابراتی و کانکتور مینیاتوری کانکتور مینیاتوری به طور خاص برای ارتباط با فرکانس های مختلف تا ۱۰ گیگاهرتز طراحی شده است. در کانکتور مینیاتوری، کنتاکت ها با روکشی از از جنس طلا تولید شده اند. از کانکتور مینیاتوری می توان برای برقراری ارتباط رادیویی، ابزار اندازه گیری و برنامه های پخش استفاده کرد.   کانکتورهای مینیاتوری در بسته‌های مختلفی نظیر چهارتایی و یا پنج تایی عرضه می‌شوند.

کانکتور های مینیاتوری دارای پایه های مختلف بوده و تعداد آنها نیز بسته به کارآیی مشخصی که قرار است انجام دهند متفاوت است. این پایه ها همگی بر روی بردی نصب می‌شوند و در نهایت پایه ها درون دستگاه مورد نظر قرار می‌گیرند. کانکتور های مینیاتوری در فروشگاه بزرگ یکتا الکترونیک قابلیت خریداری را دارند.   کانکتور مخابراتی محصولی دیگر از قطعات الکترونیکی در فروشگاه بزرگ یکتا الکترونیک می باشند که به معرفی آن و ذکر ویژگی هایش در ادامه مقاله خواهیم پرداخت.

کانکتورهای مخابراتی نوعی از اتصال دهنده ها بوده که به سادگی به دستگاه‌های مختلف مخابره ای وصل می گردند. محصولات الکترونیکی از قبیل کانکتورهای مخابراتی در فروشگاه یکتا الکترونیک موجود بوده و با توجه به تنوع بالای این کانکتورها به راحتی امکان مقایسه اجناس و در نهایت خرید آنها را خواهید داشت.    کانکتور پین گرد کانکتور های پین گرد نیز در وسعت گوناگونی طراحی می شوند و هر کدام مخصوص کارهای منحصر به فردی هستند. کانکتور پین گرد از مادگی های دو پین گرفته تا پانزده پین در صنعت برق کارایی دارند.    جنس این کانکتورها اغلب از مواد پلاستیکی بوده و با پین های قرار داده شده بر روی سطح خود موجب اتصال به دستگاه های ارتباطی گوناگون خواهند شد.   کانکتور مینیاتوری   کانکتور پاور کانکتور پاور از قطعات الکترونیکی بسیار پر کاربرد می باشد که در صنعت برق به خصوص برق قدرت مورد استفاده قرار می گیرد.

کانکتور پاور به عنوان رابط حیاتی بین دستگاه و منبع تولید کننده برق عمل میکند.    کانکتورهای پاور در واقع دستگاه‌هایی هستند که به جریان الکتریکی اجازه می‌دهند تا با هدف انحصاری تامین برق یک دستگاه، جریان از آن عبور پیدا کند. اگرچه کانکتورهای پاور وظیفه ی یکسان و کاملاً مشابهی با یکدیگر دارند اما مشتریان در هنگام انتخاب بایستی نوع خاصی از کانکتور پاور را انتخاب کنند که به بهترین وجه ممکن با هندسه و شکل ظاهری مورد احتیاج آنها مطابقت داشته و همچنین نیازهای الکتریکی آنها را به نحوی درست و صحیح برطرف کنند.   این دسته از قطعات الکترونیک با برق Ac و همچنین برق Dc کارکرده و مناسب هر دو هستند. برخی از این کانکتورهای پاور در طراحی ساختاری و ظاهری خود دارای کنتاکت های مادگی فرو رفته ای هستند که عملاً آنها را ایمن نموده است.   در صنعت الکترونیک کانکتورها بخش اعظمی از قطعات برقی را تشکیل می دهند و برای کاربردها و همچنین مصارف متنوع و گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند.

هر کدام از این قطعات الکترونیکی برای هدفی معین و مشخص تولید و طراحی شده‌اند؛ لذا آشنایی حدودی و تدریجی با این لوازم سبب انتخابی دقیق در فرآیند خرید این محصولات خواهد شد.   با مراجعه به فروشگاه یکتا الکترونیک که مسئولیت پخش قطعات الکترونیک نظیر کانکتورهای مختلف را به عهده دارد، می توانید محصول مورد نظر خود را مشاهده و در صورت متناسب بودن با نیاز برقی خود به خرید آن اقدام فرمایید.. .


بازنشر از : بیتوته