مهران محمدی امین

زومیت/ گوشی شیائومی 12T قبل‌ از عرضه‌ی رسمی در پرو با تراشه‌ی Dimensity 8100-Ultra و قیمت ۶۱۶ دلار خریداری شده است.    در هفته‌های گذشته اخبار زیادی

1401\06\16 16:43:29


فروش گوشی شیائومی 12T پیش‌ از رونمایی

زومیت/ گوشی شیائومی 12T قبل‌ از عرضه‌ی رسمی در پرو با تراشه‌ی Dimensity 8100-Ultra و قیمت ۶۱۶ دلار خریداری شده است.    در هفته‌های گذشته اخبار زیادی از گوشی شیائومی 12T نقل شده؛ اما هنوز شرکت شیائومی به‌طور رسمی تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این محصول مشخص نکرده و غالب اطلاعاتی که تاکنون درباره‌ی گوشی هوشمند جدید شیائومی به‌دست آورده‌ایم از طریق افشاگران و گواهی‌های ثبت‌شده، بوده است.

زومیت/ گوشی شیائومی 12T قبل‌ از عرضه‌ی رسمی در پرو با تراشه‌ی Dimensity 8100-Ultra و قیمت ۶۱۶ دلار خریداری شده است.   در هفته‌های گذشته اخبار زیادی از گوشی شیائومی 12T نقل شده؛ اما هنوز شرکت شیائومی به‌طور رسمی تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این محصول مشخص نکرده و غالب اطلاعاتی که تاکنون درباره‌ی گوشی هوشمند جدید شیائومی به‌دست آورده‌ایم از طریق افشاگران و گواهی‌های ثبت‌شده، بوده است.براساس گزارش منتشرشده از سوی گیزموچاینا، شخصی توانسته گوشی شیائومی 12T را از یک فروشگاه محلی پیش‌ از عرضه‌ی رسمی خریداری کند.شخصی که ساکن کشور پرو است، ادعا می‌کند که درحال‌حاضر گوشی شیائومی 12T را که قرار است به‌ زودی عرضه شود، خریداری کرده است.

این شخص در گفت‌وگو با Xiaomiui، گفت این گوشی را از یک فروشگاه محلی تهیه کرده که این محصول را برای پیش‌ فروش گذاشته بود.بنابراین، علاوه‌بر فاش‌کردن برخی ویژگی‌ها، خریدار چند تصویر از گوشی نیز به‌ اشتراک گذاشت. براساس تصاویر، گوشی شیائومی 12T تقریباً مشابه ردمی K50 Ultra به‌ نظر می‌رسد که انتظار می‌رود به نام شیائومی 12T Pro با دوربین 200 مگاپیکسلی روانه‌ی بازار شود.مشخصات فنی گوشی شیائومی 12T با شماره مدل 22071212AG شامل پردازنده مدیاتک Dimnesity 8100 Ultra می‌شود که با وجود این تراشه پرچم‌دار ظاهراً قدرت فیلم‌برداری گوشی به کیفیت 4K با نرخ ۳۰ فریم‌ بر ثانیه محدود شده و هنوز نمی‌دانیم که آیا شیائومی قصد دارد به‌ کمک به‌روزرسانی نرم‌افزاری امکان ضبط ویدئوهای 4K با نرخ ۶۰ فریم‌ بر ثانیه را فراهم کند یا خیر.افزون‌براین، گوشی شیائومی ۱۲تی رابط‌کاربری MIUI 13 برپایه اندروید ۱۲ دارد. باتری درنظر گرفته‌ شده برای این گوشی ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و البته هنوز شارژر به‌همراه گوشی درون جعبه عرضه می‌شود.گوشی شیائومی 12تی پنل اولد ۶٫۶۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۲۲۰ × ۲۷۱۲ پیکسلی دارد که در لبه‌ی فوقانی آن حفره‌ی دوربین و حسگرها تعبیه شده است و با توجه به این اعداد و اندازه می‌توان حدس زد که احتمالاً می‌تواند همان پنلی باشد که در گوشی ردمی K50 اولترا شاهدش بودیم.سیستم دوربین اصلی گوشی متشکل از ۳ دوربین می‌شود که دوربین اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود و توسط دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

دوربین سلفی نیز در قاب جلویی ۲۰ مگاپیکسلی است.این گوشی در دو نسخه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی دردسترس خریداران قرار خواهند گرفت. گفته می‌شود شخصی خریدار در پرو نسخه‌ی ۲۵۶ گیگی را با قیمت ۶۱۶ دلار آمریکا خریداری کرده است. البته، قیمت نهایی ممکن است در بازارهای مختلف اندکی متفاوت باشد..

.


بازنشر از : آخرین خبر