مهران محمدی امین

دانشگاه صنعتی شریف مسابقه برنامه نویسی تلفن همراه دهمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور دانشگاه صنعتی شریف ۳

1401\06\07 15:35:57


ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه برگزار می شود

دهمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور دانشگاه صنعتی شریف ۳۱ شهریور الی یکم  مهر  ماه سال ۱۴۰۱ در محل صندوق نو آوری و شکوفایی برگزار می شود.

دهمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور MPM۱۰ در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری دایر می شود.

این رویداد یکی از بزرگترین، معتبر ترین و با سابقه ترین مسابقات در حوزه برنامه نویسی تلفن همراه است که با هدف شناسایی ایده های بکر و خلاقانه و همچنین شناسایی برنامه نویسان مستعد و برجسته کشور و ورود این افراد به بازار کار برگزار می شود. ثبت نام در این مسابقات آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. تیم های برتر مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیر نقدی شانس بسیار بالایی برای استخدام در شرکت های معتبر حوزه ICT و کمیته ارتباط با صنعت مسابقات را خواهند داشت.

این مسابقات طی دو مرحله برگزار می شود؛ مرحله اول مسابقات طی دو روز چهارشنبه ۳۰ شهریور و پنجشنبه ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد. در این دو روز، مسابقات راس ساعت ۹:۰۰ صبح آغاز می شود. در مرحله اول شرکت کنندگان با ورود به سامانه مسابقات، چالش های رویداد را دریافت کرده و به مدت ۴۸ ساعت فرصت خواهند داشت تا پاسخ های خود را برای چالش های مسابقه ارسال کنند.

مرحله نهایی یا فینال مسابقات به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد. در نهایت تیم های برتر با توجه به امتیاز مرحله اول و دوم مسابقه مشخص خواهند شد.. .


بازنشر از : مهر

دانشگاه صنعتی شریف

مسابقه برنامه نویسی

تلفن همراه