مهران محمدی امین

طی سال‌های اخیر شرکت‌های بسیار زیادی هدفون‌های بی‌سیم پرچم‌دار خود را روانه‌ی بازار کردند که وان‌پلاس نیز از این قاعده مستثنی نبوده است

1401\07\13 14:56:18


مشخصات وان‌پلاس بادز پرو ۲ فاش شد

طی سال‌های اخیر شرکت‌های بسیار زیادی هدفون‌های بی‌سیم پرچم‌دار خود را روانه‌ی بازار کردند که وان‌پلاس نیز از این قاعده مستثنی نبوده است

طی سال‌های اخیر شرکت‌های بسیار زیادی هدفون‌های بی‌سیم پرچم‌دار خود را روانه‌ی بازار کردند که وان‌پلاس نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

این شرکت سال گذشته از وان پلاس بادز پرو ۱۵۰ دلاری خود رونمایی کرد و با قابلیت‌هایی که این ایربادز ارائه کرده، توانست نظر مساعد کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند. اکنون اما به نظر می‌رسد که این شرکت در حال توسعه‌ نسخه‌ی جدید این ایربادز یعنی وان‌پلاس بادز پرو ۲ است و برخی افشاگران مشخصات این محصول جدید را فاش کرده‌اند.

  • وان‌پلاس زودتر از سامسونگ اندروید ۱۳ را برای گوشی‌هایش منتشر کرد

در همین راستا، افشاگر مشهور حوزه فناوری یعنی «Onleaks» با همکاری وب‌سایت «PriceBaba» برخی مشخصات فنی وان‌پلاس بادز پرو ۲ را در توییتر به اشتراک گذاشته که بر اساس آن این هدفون بی‌سیم جانشین بسیار قدرتمندی برای وان‌پلاس بادز پرو خواهد بود. گفته می‌شود که هدفون‌ بی‌سیم جدید به درایورهای دوگانه ۱۱ و ۶ میلی‌متری، پشتیبانی از کدک LHDC 4.0 و  قابلیت حذف نویز فعال (ANC) مجهز خواهد بود.

وان‌پلاس بادز پرو 2

در حقیقت طبق افشاگری این منبع، هوش مصنوعی بادز پرو ۲ می‌تواند صدای فضای اطراف کاربر را بررسی کرده و نویز آن را به صورت لایو کاهش دهد.

این ویژگی می‌تواند امکانی فراهم کند که ایرباد با توجه به مقدار نویز موجود در محیط، ANC را تنظیم کند. در واقع کاربران می‌توانند تجربه‌ی عمیق‌تری از موسیقی بدون ایجاد مزاحمت از سوی اطرافیان داشته باشند. همچنین این هدفون بی‌سیم جدید وان‌پلاس به سه میکروفن تجهیز خواهد شد که صدای موجود در محیط را تا حد ۴۵ دسی‌بل ضبط و صداهای مزاحم را حذف می‌کند.

آن طور که گفته می‌شود، وان‌پلاس بادز پرو ۲ می‌تواند تا ۶ ساعت با فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال (ANC) به کاربران شارژدهی ارائه دهد که این مدت با بهره‌گیری از کیس شارژ این محصول به ۲۲ ساعت افزایش می‌یابد.

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

در صورت غیرفعال بودن قابلیت حذف نویز فعال، این هدفون بی‌سیم تا ۸ ساعت دوام می‌آورد و با استفاده از کیس شارژ کاربران می‌توانند تا حداکثر ۳۸ ساعت از بادز پرو ۲ استفاده کند.

برای مقایسه باید اشاره کنیم که وان‌پلاس بادز با قابلیت نویز کنسلینگ فعال ۵ ساعت و با استفاده از کیس شارژ ۲۸ ساعت شارژدهی را ارائه می‌دهد. این در حالی است که همین هدفون بدون نویز کنسلینگ فعال ۷ و و با استفاده از کیس شارژ تا حدود ۳۸ ساعت دوام می‌آورد. وان‌پلاس معمولاً محصولات خود را بدون قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم عرضه نمی‌کند و بر همین اساس انتظار می‌رود که کیس این محصول با ۱۰ دقیقه شارژ، ۱۰ ساعت پخش موسیقی را ارائه دهد.

در همین حال، کاربران با شارژ کردن این هدفون به مدت ۱۰ دقیقه می‌توانند از ۳ ساعت پخش موسیقی بهره‌مند شوند.

وان‌پلاس بادز پرو 2

از دیگر قابلیت‌های شایعه شده‌ی وان‌پلاس بادز پرو ۲ می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، بلوتوث نسخه‌ی ۵.۲، اتصال بسیار سریع، تأخیر صوتی ۶۹ میلی‌ثانیه و گواهی IP55 اشاره کرد. ظاهراً پشتیبانی از صدای دالبی اتموس نیز در این هدفون بی‌سیم تعبیه خواهد شد تا کاربران با موسیقی در حال پخش ارتباط نزدیک‌تری برقرار کند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. این محصول جدید وان‌پلاس در سه رنگ مشکی، سبز و سفید روانه بازار خواهد شد.

هنوز در مورد قیمت آن اطلاعات رسمی از سوی وان‌پلاس منتشر نشده، اما گفته می‌شود که تفاوت چندانی با قیمت ۱۵۰ دلاری نسل قبلی خود ندارد.

  • وان‌پلاس از ایربادز اقتصادی خود با نام نورد بادز CE رونمایی کرد

منبع: AndroidAuthority

/*/ . .


بازنشر از : digimag