مهران محمدی امین

آخرین دستاوردهای صنعتی در حوزه تولید محصولات و ساخت تجهیزات مرتبط با فناوری نانو، در قالب ۶ جلد کتاب به چاپ رسید.

1401\07\22 20:32:10


معرفی آخرین محصولات نانویی دارای تاییدیه نانو مقیاس در مجموعه ۶ جلدی

آخرین دستاوردهای صنعتی در حوزه تولید محصولات و ساخت تجهیزات مرتبط با فناوری نانو، در قالب ۶ جلد کتاب به چاپ رسید.

پیشرفت فناوری نانو با هدف تولید ثروت و بهبود کیفیت زندگی مردم، موجب تولید محصولات صنعتی متنوع در زمینه‌های گوناگون شده است.

در راستای معرفی محصولات صنعتی دارای گواهی‌نامه نانومقیاس، ویرایش هفتم کتاب محصولات و تجهیزات فناوری نانو به تفکیک حوزه‌های صنعتی مختلف در ۶ جلد منتشر شد.

در این مجموعه کتب ۶ جلدی، آخرین محصولات دارای تأییدیه نانومقیاس از ستاد توسعه فناوری نانو به همراه تصاویر محصول، نام و اطلاعات مربوط به شرکت، محل تولید، مجوزها و تأییدیه‌ها معرفی شده‌اند. در مقدمه کتاب‌ها به تصویر کلی محصولات و بازار نانو در ایران پرداخته شده و آخرین آمار محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران، حجم بازار و صادرات این محصولات ارائه شده‌اند.

به نقل از ستاد نانو، این مجموعه در حوزه‌های "ساخت‌وساز، رنگ و رزین و لوازم‌خانگی"، "سلامت، آب و محیط‌زیست، کشاورزی و نساجی"، "نفت، گاز، پتروشیمی، پلیمر و انرژی"، "حمل‌ونقل و صنایع فلزی"، "نانومواد، نانوپوشش‌ها و نانوالیاف"، "تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی" و "معرفی شرکت‌های حوزه‌های اختصاص"  به چاپ رسیده است.

کتاب محصولات فناوری نانو از آذرماه سال ۹۳، هر ساله، منتشر شده و به معرفی آخرین محصولات و تجهیزات مرتبط با فناوری نانو ساخته شده کشور می‌پردازد.

. .


بازنشر از : منبع: ایسنا