مهران محمدی امین

به گفته یکی از منابع آگاه بازار، مک بوک ایر 15.5 اینچی در اوایل ماه آوریل از راه می‌رسد.

1401\11\25 14:30:11


مک بوک ایر 15.5 اینچی احتمالاً فروردین‌ 1402 معرفی می‌شود

به گفته یکی از منابع آگاه بازار، مک بوک ایر 15.5 اینچی در اوایل ماه آوریل از راه می‌رسد.

مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات درباره مک بوک ایر 15.5 اینچی هستیم و حالا یکی از تحلیلگران مطرح دنیای نمایشگرها، یعنی «راس یانگ»، مدعی شده که زنجیره تأمین اپل، تولید پنل این لپ‌تاپ را در ماه جاری میلادی آغاز کرده است و باید منتظر معرفی آن در اوایل ماه آوریل (فروردین‌ماه 1402) باشیم.

یانگ در توییتی گفته است که با توجه به شروع تولید پنل 15.5 اینچی مک‌بوک ایر جدید، انتظار دارد در ماه آوریل این لپ‌تاپ از راه برسد.

البته این احتمال هم وجود دارد که شاهد معرفی و پیش‌فروش در زمانی زودتر از ماه آوریل باشیم. اپل معمولاً در فصل بهار یک رویداد برای معرفی محصولات جدیدش برگزار می‌کند که احتمالاً امسال هم فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

مک بوک ایر 15.5 اینچی، بزرگ‌ترین مک بوک ایر خواهد بود

استفاده از نمایشگر 15.5 اینچی، لپ‌تاپ جدید اپل را به بزرگ‌ترین مک‌بوک ایر تاریخ تبدیل می‌کند و انتظار می‌رود در کنار مدل 13.6 اینچی به فروش برسد. مدل کنونی مک بوک ایر در ژوئیه 2022 با تراشه M2، ناچ نمایشگر و قیمت پایه 1199 دلار معرفی شد.

یانگ در توییت جدید خود تنها به تاریخ معرفی مک بوک ایر جدید اشاره کرده و اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است؛ بنابراین نمی‌دانیم این محصول به یکی از تراشه‌های خانواده M2 مجهز می‌شود یا با چیپ M3 از راه می‌رسد.

درحالی‌که TSMC از دسامبر 2022 شروع به تولید انبوه تراشه‌های 3 نانومتری کرده است، نمی‌دانیم M3 برای ماه آوریل آماده می‌شود یا خیر.

مک بوک ایر 15.5 اینچی

با توجه به اینکه شایعات از معرفی نسل جدید مک بوک ایر 13.6 اینچی با تراشه M3 در اواخر 2023 خبر می‌دهند، رونمایی از مک بوک ایر 15.5 اینچی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. البته این احتمال وجود دارد که اپل بخواهد در یک بازه 6 تا 8 ماهه، از دو مک بوک ایر رونمایی کند.

راس یانگ یکی از منابع معتبر دنیای فناوری است که تا به امروز بسیاری از گفته‌هایش به حقیقت پیوسته‌اند، بنابراین احتمالاً مک بوک ایر ۱۵.۵ اینچی هم در فروردین‌ماه معرفی می‌شود.

. .


بازنشر از : دیجیاتو