مهران محمدی امین

گیم فا/ با توجه به موفقیت‌های کم‌نظیر سریال The Last of Us، به نظر می‌رسد که ناتی داگ در حال توسعه یک بازی چندنفره دیگر در دنیای این فرنچایز است. استودیوی ناتی داگ،

1401\11\25 18:25:04


ناتی داگ در حال توسعه یک بازی چندنفره دیگر نیز می باشد

گیم فا/ با توجه به موفقیت‌های کم‌نظیر سریال The Last of Us، به نظر می‌رسد که ناتی داگ در حال توسعه یک بازی چندنفره دیگر در دنیای این فرنچایز است. استودیوی ناتی داگ، یکی از شناخته‌شده‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین بازی‌سازان سونی محسوب می‌شود.

گیم فا/ با توجه به موفقیت‌های کم‌نظیر سریال The Last of Us، به نظر می‌رسد که ناتی داگ در حال توسعه یک بازی چندنفره دیگر در دنیای این فرنچایز است.استودیوی ناتی داگ، یکی از شناخته‌شده‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین بازی‌سازان سونی محسوب می‌شود.

این استودیو در طول دوران بازی‌سازی خود، عناوین باکیفیت بسیاری را تولید نموده است؛ با این‌ وجود، ناتی داگ در طی سالیان اخیر تمرکز خود را معطوف ساخت دو IP جدید به نام‌های The Last of Us و Uncharted نموده است. فرنچایزهایی که موفقیت‌های بسیاری را برای ناتی داگ به ارمغان آورده و جایگاه این استودیو را به عنوان یکی از برترین توسعه‌دهنده‌های صنعت گیمینگ تثبیت نمود‌ه‌اند. در چنین شرایطی، طرفداران پس از عرضه قسمت دوم The Last of Us بی‌صبرانه منتظرند تا سونی و ناتی داگ به طور مفصل راجع به پروژه‌های در دست تولید این استودیو اطلاع‌رسانی نمایند.آن‌چه که در حال حاضربه طور قطعی می‌دانیم، این بوده که ناتی داگ در حال ساخت یک بازی چندنفره در دنیای The Last of Us است.

با این‌که اطلاعات زیادی حول محور این اثر چندنفره منتشر نشده اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که ناتی داگ به صورت بی‌وقفه در حال توسعه این بازی بوده و تکمیل مراحل ساخت آن را در صدر برنامه‌های خود قرار داده است. به هر ترتیب، طرفداران راغب هستند تا بدانند که آیا ناتی داگ در کنار توسعه این بازی چندنفره، پروژه دیگری را نیز روی دست دارد یا خیر.خوشبختانه به لطف کسب اطلاع از یک آگهی کاریابی که توسط وبسایت گیم‌رنت (Gamerant) شناسایی شد، اکنون می‌توانیم راجع به یکی دیگر از پروژه‌های ناتی داگ نظریه‌پردازی نماییم. طبق این اعلان کاریابی، ناتی داگ در بخش‌های مشاور تضمین کیفیت عناوین چندنفره و پشتیبانی توسعه به دنبال استخدام پرسنل جدید بوده است.

تبلیغات
لاینر و چراغ خطی لاله زار
لاینر و چراغ خطی لاله زار

چراغ خطی و لاین نوری لاله زار ارائه چراغ خطی و لاینر برند های 4m فورام اکووات داتیس افراتاب شعاع الکتریک شعاع پارس توس بروکس شیله مازی نور و ستاره شمال در بازار لاله زار است

با این‌که از قبل می‌دانستیم که عنوان چندنفره‌ای که وقایع آن در دنیای The Last of Us جریان داشته در حال توسعه است، نکته‌ای در این اعلان کاریابی وجود دارد که توجهات طرفداران را به سوی خود معطوف نموده است؛ در توضیح این اعلان نوشته شده که ناتی داگ خواستار همکاری با افرادی بوده که در توسعه “عناوین چندنفره” با این استودیو همکاری نمایند. این‌ حقیقت که ناتی داگ از واژه‌ی “عناوین” استفاده نموده، موجب شده تا بازیکنان چنین تصور کنند که این استودیو در حال کار روی دو بازی چند نفره است.باز هم یادآور می‌شویم که در حال حاضر، صرفاً راجع به توسعه یک بازی چندنفره توسط ناتی داگ اطلاع داریم. این‌که تا چه اندازه احتمال ساخت یک بازی چندنفره دیگر به طور همزمان توسط این استودیو وجود دارد، مشخص نیست.

با این‌حال، می‌توان گفت که حتی اگر چنین اثری وجود خارجی داشته ّاشد، بازی مذکور احتمالا در حال سپری نمودن مراحل ابتدایی توسعه خود است. به هر ترتیب، آن‌چه با اطمینان می‌توان گفت این بوده که فارغ از سبک‌وسیاق این بازی چندنفره جدید، تا زمان انتشار آن فاصله زیادی داریم‌.این در حالیست که این روزها گمان‌زنی‌های بسیاری راجع به احتمال معرفی نسخه سوم فرنچایز The Last of Us به گوش می‌رسد. موفقیت کم‌نظیر سریال ساخته شده توسط HBO باعث شده تا طرفداران به ساخت نسخه سوم از این مجموعه محبوب بیشتر از هر زمان دیگری امید داشته باشند.همان‌طور که می‌دانید، سریال The Last of Us پس از گذشت ۵ قسمت موفق شده تا موفقیت‌های زیادی را برای شبکه HBO به ارمغان بیاورد.

این سریال یکی از معدود اقتباس‌های صنعت گیمینگ است که با استقبال گرم منتقدین و تماشاگران مواجه شده‌اند. آمارها نشان می‌دهند که هر هفته مخاطبین بسیاری پای تلویزیون نشسته و ماجراجویی‌های الی (Ellie) و جوئل (Joel) را در دنیای پسا آخرالزمانی سریال تعقیب می‌نمایند.استقبال بسیار خوب بینندگان از سریال The Last of Us موجب شده تا HBO از همین حالا به ساخت فصل دوم‌ چراغ سبز نشان دهد.به هر ترتیب، سوال مهمی که برای بازیکنان ایجاد شده این است که آیا با پخش فصل دوم، بلافاصله به وقایع The Last of Us Part ll پرداخته خواهد شد و یا این‌که سریال مسیر دیگری را در پیش خواهد گرفت؟از سوی دیگر، با توجه به این‌که این روزها در همه محافل صحبت از فرنچایز The Last of Us بوده، بعید نیست که ناتی داگ در نهایت تصمیم بگیرد تا یک داستان دیگر را در دنیای غنی این مجموعه روایت نماید.به هر ترتیب، بخش زیادی از مواردی که پیش‌‌تر ذکر شدند، براساس شایعات و گمانه‌زنی‌ها بوده و سونی و ناتی داگ تاکنون به طور رسمی در این‌باره اظهار نظری نکرده‌اند.. .


بازنشر از : آخرین خبر