مهران محمدی امین

گیم فا/ اکتیویژن (Activision) و اینفینیتی وارد (Infinity Ward) اعلام کردند که نسخه‌ی کنسولی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نیازی به دریافت پیامک امنیتی ندارد. همچنین، دا

1401\07\22 13:15:34


نسخه‌ی کنسولی Modern Warfare 2 نیازی به پیامک امنیتی ندارد

گیم فا/ اکتیویژن (Activision) و اینفینیتی وارد (Infinity Ward) اعلام کردند که نسخه‌ی کنسولی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نیازی به دریافت پیامک امنیتی ندارد. همچنین، دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان نیازی به وارد کردن شماره‌ی همراه در حساب خود نخواهند داشت.

گیم فا/ اکتیویژن (Activision) و اینفینیتی وارد (Infinity Ward) اعلام کردند که نسخه‌ی کنسولی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نیازی به دریافت پیامک امنیتی ندارد.همچنین، دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان نیازی به وارد کردن شماره‌ی همراه در حساب خود نخواهند داشت.

این سیاست امنیتی که SMS Protection Policy نام دارد، با این هدف ساخته شده است که بازیکنان حرفه‌ای با ساخت حساب‌های متعدد، خود را در مقابل حریفان سطح پایین قرار ندهند. این پدیده که با نام Smurfing شناخته می‌شود، چند وقتی است که جامعه‌ی هواداری Call of Duty در رایانه‌های شخصی را دچار مشکل کرده است.       این مشکلات تا جایی پیش رفت که در ماه مه 2020، سیاست امنیتی مبتنی بر پیامک به نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Call of Duty: Warzone اضافه شد. چندی پیش نیز اکتیویژن اعلام کرده بود که اتفاقی مشابه برای این نسخه از بازی Modern Warfare 2 رخ خواهد داد.

همچنین، Call of Duty: Warzone 2.0 در زمان عرضه شرایطی مشابه خواهد داشت.شایان ذکر است که اگر فردی در گذشته شماره‌ی همراه خود را در حساب Warzone اش وارد کرده است، دیگر نیازی به انجام این کار نخواهد داشت. . .


بازنشر از : آخرین خبر