مهران محمدی امین

دیجیاتو/ طراحی ظاهری و تغییرات دو مدل پیکسل 7 و 7 پرو گوگل به خوبی در این ویدیو مشهود است. هنگامی که گوگل چند ماه پیکسل 7 و 7 پرو به نمایش گذاشت، در واقع تنها چند عکس از آنها نشان

1401\05\30 00:51:30


نگاه نزدیک به نمونه اولیه پیکسل 7 و 7 پرو

دیجیاتو/ طراحی ظاهری و تغییرات دو مدل پیکسل 7 و 7 پرو گوگل به خوبی در این ویدیو مشهود است. هنگامی که گوگل چند ماه پیکسل 7 و 7 پرو به نمایش گذاشت، در واقع تنها چند عکس از آنها نشان داد و نسل دوم تراشه تنسور را تایید کرد.

دیجیاتو/ طراحی ظاهری و تغییرات دو مدل پیکسل 7 و 7 پرو گوگل به خوبی در این ویدیو مشهود است.هنگامی که گوگل چند ماه پیکسل 7 و 7 پرو به نمایش گذاشت، در واقع تنها چند عکس از آنها نشان داد و نسل دوم تراشه تنسور را تایید کرد.

از آن زمان تاکنون چند عکس زنده غیر رسمی نیز منتشر شده‌اند اما اکنون ویدیویی از این دو گوشی در یک کانال یوتیوبی منتشر شده که به مراتب از هر عکس و شایعه‌ای بهتر است.با استناد به ویدیوی مذکور که توسط Unbox Therapy به اشتراک گذاشته شده، پیکسل 6 پرو دارای ابعاد 163.9 در 75.9 در 8.9 میلی‌متر بود و از قرار معلوم پیکسل 7 پرو نیز تفاوت چندانی با آن ندارد و تنها عرض آن 73.2 میلی‌متر است و 0.1 میلی‌متر از ضخامت آن کاسته شده است. البته ضخامت هر دو مدل پرو در بخش برجستگی دوربین 11.5 میلی‌متر است.در سوی دیگر مدل غیر پرو طبق این ویدیو کمی کوتاه‌تر و مقداری باریک‌تر از پیکسل 6 است. برای مثال عرض پیکسل 6 برابر با 14.9 میلی‌متر بود اما پیکسل 7 عرضی برابر با 13.2 میلی‌متر دارد. اطلاعات تکمیلی از پیکسل 7 و 7 پرودر ادامه چنین به نظر می‌رسد می‌رسد که مدل پیکسل 7 پرو دارای حاشیه نمایشگر کمتری باشد و طراحی بافت ماژول دوربین خطی و بدنه آن حالتی نرم و صیقلی دارند، این در حالی است که ظاهر مدل پیکسل 7 بیشتر از طرحی مانند آلومینیوم اکسید شده برخوردار است.همچنین نکته دیگر این دو مدل این است که مانند سری پیکسل 6 از رنگ‌های 2 طیفی برخوردار نیستند که البته این امر شاید بدین خاطر باشد که هر دو گوشی نمونه اولیه هستند. در پایان باید گفت شایعات و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن هستند که پیکسل 7 و 7 پرو گوگل در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) برای پیش‌خرید موجود خواهند بود و عرضه عمومی نیز در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) صورت خواهد گرفت.البته تاکید می‌کنیم همانطور که گفته شد هیچ یک از این تاریخ‌ها توسط گوگل تایید نشده‌اند و ممکن است با تغییر مواجه شوند..

.


بازنشر از : آخرین خبر