مهران محمدی امین

آخرین خبر/ FilmoraGo Video Editor & Maker یک برنامه ویرایش ویدئو بسیار قدرتمندی است که علامت گذاری یا زمان محدود بر روی کلیپتان را تعیین نمی کند. با FilmoraGo، ویدئوهایی با م

1401\05\28 22:26:36


ویرایشگری قدرتمند برای ویدئو

آخرین خبر/ FilmoraGo Video Editor & Maker یک برنامه ویرایش ویدئو بسیار قدرتمندی است که علامت گذاری یا زمان محدود بر روی کلیپتان را تعیین نمی کند. با FilmoraGo، ویدئوهایی با موسیقی و جلوه های عالی بسازید.

FilmoraGo Video Editor & Maker یک برنامه ویرایش ویدئو بسیار قدرتمندی است که علامت گذاری یا زمان محدود بر روی کلیپتان را تعیین نمی کند.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

با FilmoraGo، ویدئوهایی با موسیقی و جلوه های عالی بسازید. این برنامه به شما کمک می کند فیلم های خنده دار بسازید و خاطرات خود را هر جا که بخواهید مرور کنید. ویدیوهای شگفت انگیز خود را می توانید به راحتی با دوستان خود در Youtube، Instagram، Facebook، WhatsAPP به اشتراک بگذارید.سه مرحله آسان FilmoraGo عبارتند از :[1]انتخاب: عکسها و ویدیوها را از گالری، آلبوم ها، فیس بوک یا اینستاگرام انتخاب کنید.[2]ایجاد: انتخاب تم، موسیقی مورد علاقه خود، فیلتر و عنوان ها و حتی انتقال را اضافه کنید.[3]به اشتراک بگذاری: در گالری خود ذخیره کنید و در Instagram ، فیس بوک ، Vimeo ، WhatsApp ، YouTube یا ایمیل به اشتراک بگذارید.برخی از ویژگی های برنامه FilmoraGo - Free Video Editor:- ترکیب PHOTO & VIDEOوارد کردن عکس ها و کلیپ های ویدئوییکلیپ های پیش نمایش ریل تایمپشتیبانی از ورودیهای شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام- یک کلیک شگفت انگیز: الگوهای عالی و جلوه های تک لمسیانتخاب تم های شیک از FilmoraGoموسیقی: پیدا کردن موسیقی متن عالیاضافه کردن موسیقی از کتابخانه FilmoraGo از آهنگ های مجازاستفاده از موسیقی خودتان در دستگاه خودایجاد یک ویدیو که به نظر می رسد یک ترفند جادویی است.آهسته کردن و یا سرعت بخشیدن: ایجاد حرکات چندگانه سریع یا آهسته در همان ویدیوانتقال: انتقال کلاسیک مانند Dissolve، Wipe، Split، Shutter و Zoom out برای ترکیب چندین عکس و فیلمOverlays & Filters: دوستان خود را با فیلم های هیجان انگیز متعجب کنیدمتن و عنوان ها: پیام های متحرک زیبا را با کمک متن و عناوین مختلف ایجاد کنید و همچنین می توانید رنگ، اندازه و موقعیت را سفارشی کنیدعناصر: با اضافه کردن تصاویر چشمگیر Still و Motion Graphics، ویدئو خود را به سطح بعدی برسانید.همه عملیات ویرایش را می توان بلافاصله در WYSIWYG نمایش دادبازی معکوس، Trim by Duration، ویرایشگر حرکت آهسته / سریع، Duplicate، Mute، Rotate، Deleteارسال فیلم های HD به گالری خود در هر زمانآثار هنری خود را در Facebook ، YouTube ، Instagram ، WhatsApp ، Vimeo ، Tumblr، ایمیل و غیره به اشتراک بگذارید.پشتیبانی از زبان‌های: انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، ترکی، ژاپنی، کره ای، روسی، پرتغالی، اسپانیایی، فرانسوی، هلند، عربی، و چینی (سنتی و ساده)شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود.

منتظرتون هستیم.نسخه اندروید مورد نیاز: 7.0 و بالاترحجم: 72 مگابایتلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.. .


بازنشر از : آخرین خبر