مهران محمدی امین

اینطور که به نظر می‌رسد، ویوو می‌خواهد در تاریخ ۴ مهر (۵ روز دیگر) از گوشی تاشوی ویوو X فولد پلاس رونمایی کند

1401\06\30 15:54:17


ویوو X فولد پلاس در تاریخ ۴ مهر رونمایی می‌شود

اینطور که به نظر می‌رسد، ویوو می‌خواهد در تاریخ ۴ مهر (۵ روز دیگر) از گوشی تاشوی ویوو X فولد پلاس رونمایی کند

اینطور که به نظر می‌رسد، ویوو می‌خواهد در تاریخ ۴ مهر (۵ روز دیگر) از گوشی تاشوی ویوو X فولد پلاس رونمایی کند.

در همین راستا به‌تازگی اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است.

اوایل این هفته بود که ویوو یک تصویر از گوشی تاشوی مورد انتظار خود یعنی ویوو X فولد پلاس منتشر کرد اما نمی‌دانستیم چه زمانی می‌توانیم شاهد رونمایی و عرضه‌ی آن باشیم. حالا این شرکت چینی تاریخ رونمایی رسمی این محصول را اعلام کرده است.

پوستر رونمایی رسمی این گوشی نخستین بار توسط وب‌سایت TechGoing دیده شد. در این پوستر آمده که ویوو X فولد پلاس قرار است در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) در کشور چین رونمایی شود و در همان تاریخ هم در دسترس قرار بگیرد.

فعلا نمی‌دانیم آیا ویوو قصد دارد این گوشی را در بازار خارج از چین هم عرضه کند یا خیر چون خبر خاصی هم در این رابطه منتشر نشده است.

در این پوستر اما علاوه بر تاریخ رونمایی، شکل ظاهری ویوو X فولد پلاس هم کاملا نمایان است. البته پیش از این هم تصاویر این گوشی را در اختیار داشتیم اما این تصویر برگرفته از پوستر رسمی خود شرکت است و در نتیجه می‌توانیم با اطمینان بگوییم گوشی تاشوی مورد انتظار ویوو از این طراحی بهره می‌برد.

نکته‌ی جالب در رابطه با طراحی این محصول، شباهت زیاد آن با ویوو X فولد است؛ محصولی که اوایل همین امسال عرضه شد. اگر به خاطر رنگ‌بندی نبود، خیلی سخت می‌شد بخواهیم تفاوت بین دو محصول را از روی ظاهر تشخیص دهیم.

صحبت از رنگ‌بندی که شد باید به این موضوع هم اشاره داشته باشیم که ویوو X فولد پلاس قرار است در دو رنگ قرمز و آبی با پنلی از جنس چرم راهی بازار شود.

  • توانایی زوم گلکسی S22 اولترا شاید توسط ویوو X90 پرو پلاس به چالش کشیده شود

مشخصات فنی ویوو X فولد پلاس

ویوو X فولد پلاس

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

اگرچه بارها به مشخصات فنی این گوشی در خبرهای اخیر اشاره شده اما با این حال به طور خلاصه به آن اشاره‌ای خواهیم داشت. ویوو X فولد پلاس قرار است از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به عنوان قلب تپنده بهره ببرد که از این حیث، مشابه گلکسی زد فولد ۴ خواهد بود با این تفاوت که نماینده‌ی ویوو در بنچمارک AnTuTu حدودا ۱۱۵ هزار امتیاز بیشتر از گوشی تاشوی جدید سامسونگ کسب کرده است تا بدین ترتیب شانس این را داشته باشد که به قدرتمندترین گوشی تاشویی تبدیل شود که قرار امسال راهی بازار شود. توانایی پردازشی بالای این گوشی شاید تنها برتری چشمگیر آن در مقایسه با مدلی باشد که اوایل امسال با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه شده است.

این گوشی همچنین از یک باتری ۴۷۳۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان قلب تپنده بهره خواهد برد که کاربر می‌تواند آن را با استفاده از شارژر سریع ۸۰ واتی سیمی شارژ کند.

همچنین پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی هم در این محصول دیده می‌شود. سایر مشخصات این گوشی طبق شایعات موجود، کاملا با نسل قبل برابر خواهد بود.

علاوه بر این، نمایشگر تاشوی این گوشی ۸.۰۳ اینچی است و وقتی هم که بسته می‌شود، یک نمایشگر ثانویه‌ی ۶٫۵۳ اینچی برای انجام کارهای مختلف در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. هر دوی این نمایشگرها از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی هم پشتیبانی می‌کنند.

این گوشی همچنین در دو مدل با ترکیب حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی، با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۱۲ مگاپیکسلی پرتره با زوم اپتیکال ۲ برابری و ۸ مگاپیکسلی پریسکوپی با زوم ۵ برابری اپتیکال و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در دسترس قرار خواهد گرفت.

توجه داشته باشید هنوز یک سری از مشخصات فنی بالا رسما توسط ویوو تأیید نشده‌اند. در نتیجه نمی‌توان به طور حتم گفت که حقیقت دارند. البته برای کسب اطلاعات دقیق‌تر هم فقط کافی است ۵ روز دیگر منتظر بمانیم تا گوشی تاشوی مورد انتظار ویوو رسما رونمایی شود.

  • مشخصات کلیدی گوشی تاشو ویوو X فولد پلاس لو رفت

منبع: (Gizmochina (۱,۲

/*/ .

.


بازنشر از : digimag