مهران محمدی امین

موبایل شرکت سونی عکاسی شرکت سونی قصد دارد موبایل پرچمدار «اکسپریا۵IV» را به زودی رونمایی کند که سیستم عکاسی خارق

1401\06\07 15:36:43


پرچمدار سونی با سیستم عکاسی نوین رونمایی می شود

شرکت سونی قصد دارد موبایل پرچمدار «اکسپریا۵IV» را به زودی رونمایی کند که سیستم عکاسی خارق العاده ای دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، سونی تصمیم دارد در یکم سپتامبر (پنج شنبه هفته جاری) از موبایل پرچمدار «اکسپریا ۵IV» رونمایی کند.

در یکی از تیزرهای ویدئویی که شرکت ژاپنی برای رونمایی دستگاه منتشر کرده، از سیستم عکاسی جدیدی خبر داده شده و ادعا می شود موبایل مذکور می تواند با کمک آن پرتره های خارق العاده ای ثبت کند و هنگام استفاده از بازی رایانه ای، لحظه برنده شدن کاربر در بازی را به طور زنده پخش کند. در این تیزر شعار «خلاق باش، جمع و جور باش» نیز دیده می شود که نشان می دهد موبایل جدید سونی یک پرچمدار کامپکت است. این درحالی است که هم اکنون تقریباً هیچ موبایل پرچمدار اندروید کامپکتی در بازار موجود نیست.

تبلیغات
چاه ارت - اعلام حریق
چاه ارت - اعلام حریق

کالای برق لِنا - LENA با سابقه ای درخشان در صنعت برق کشور و در زمینه ی تامین کالای برق,اجرای پروژه های الکتریکال و هوشمند سازی برق ساختمان فعالیت میکند.

هرچند تایید شده یک موبایل کامپکت عرضه می شود اما هنوز مشخص نیست «اکسپریا ۵IV» همان موبایل است یا یک مدل دیگر عرضه می شود. طبق شایعات موجود «اکسپریا ۵IV» احتمالاً نمایشگری ۶.۰۴ اینچی خواهد داشت و تراشه اسنپ دراگون ۸Gen۱ شرکت کوالکام در آن به کار رفته است. تقریباً در تمام موبایل های پرچمدار از این تراشه استفاده شده است.

پیش بینی می شود جک هدفون ۳.۵ میلی متری و پشتیبانی از شارژ بی سیم در این دستگاه ارائه شود.. .


بازنشر از : مهر

موبایل

شرکت سونی

عکاسی