مهران محمدی امین

پوکو F3 و شیائومی Mi 11T دو گوشی پرطرفدار این شرکت هستند که در حال حاضر هر دو با قیمتی در حدود ۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند

1401\06\07 21:16:27


پوکو F3 در برابر Mi 11T؛ نبرد میان‌رده‌های شیائومی

پوکو F3 و شیائومی Mi 11T دو گوشی پرطرفدار این شرکت هستند که در حال حاضر هر دو با قیمتی در حدود ۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند

پوکو F3 و شیائومی Mi 11T دو گوشی پرطرفدار این شرکت هستند که در حال حاضر هر دو با قیمتی در حدود ۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

در این ویدیو به طور مختصر و مفید هر دو گوشی را با هم مقایسه می‌کنیم تا اگر بر سر دو راهی انتخاب یکی از آن‌ها قرار گرفته‌اید، انتخاب بهتری داشته باشید.

از نظر بدنه، پوکو F3 دارای بدنه‌ی باریک‌تر و سبک‌تری است. اما از طرف دیگر، Mi 11T جنس بدنه‌ی بهتری دارد. بر روی نمایشگر Mi 11T گوریلا گلس ویکتوس تعبیه شده ولی پوکو F3 دارای گوریلا گلس ۵ است و بنابراین دوام نمایشگر آن در برابر ضربات کمتر است.

روشنایی نمایشگر F3 بیشتر است و بنابراین زیر نور خورشید تجربه بهتری ارائه می‌کند.

یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب گوشی هوشمند، چیپست استفاده شده در آن است. پوکو F3 از اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد و Mi 11T دارای دایمنسیتی ۱۲۰۰ است. هر دو تراشه رقیب قدرتمندی برای یکدیگر محسوب می‌شوند ولی پردازنده‌ی موجود در F3 مقداری قوی‌تر است و بنابراین برای گیمرها گزینه‌ی بهتری محسوب می‌شود.

البته در این محدوده‌ی قیمتی، F3 دارای ۶ گیگابایت رم و Mi 11T دارای ۸ گیگابایت رم است.

  • معرفی دو گوشی با اولویت دوربین تا ۲۰ میلیون تومان

حالا باید به موضوع مهم باتری بپردازیم. Mi 11T از باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی استفاده می‌کند. از طرف دیگر پوکو F3 با باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۳۳ واتی راهی بازار شده است.

بنابراین در این زمینه Mi 11T برنده‌ی این رقابت است. هر دو گوشی از نظر دوربین عملکرد قابل قبولی دارند و می‌توانند بیشتر نیازها را به خوبی برآورده کنند. اما اگر کیفیت دوربین اهمیت خیلی زیادی برای شما دارد، احتمالا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی Mi 11T بهتر می‌تواند نظر شما را جلب کند.

.

.


بازنشر از : digimag