مهران محمدی امین

بر اساس تصاویری که روز سه‌شنبه در توییتر منتشر شده، مدیرعامل گوگل از ساعت هوشمند جدید این شرکت یعنی پیکسل واچ که هنوز به طور رسمی معرفی نشده، استفاده می‌کند

1401\06\16 14:47:18


پیکسل واچ روی مچ دست مدیرعامل گوگل دیده شد

بر اساس تصاویری که روز سه‌شنبه در توییتر منتشر شده، مدیرعامل گوگل از ساعت هوشمند جدید این شرکت یعنی پیکسل واچ که هنوز به طور رسمی معرفی نشده، استفاده می‌کند

بر اساس تصاویری که روز سه‌شنبه در توییتر منتشر شده، مدیرعامل گوگل از ساعت هوشمند جدید این شرکت یعنی پیکسل واچ که هنوز به طور رسمی معرفی نشده، استفاده می‌کند.

این تصاویر که ظاهراً سوژه رسانه‌های خبری بسیاری قرار گرفته، حضور «سوندار پیچای»، مدیرعامل گوگل را در کنفرانس سالانه کد وکس مدیا (vox media) نشان می‌دهد و روی دست او هنگام انجام مصاحبه ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل به چشم می‌خورد.

  • گوگل تا زمانی که سامسونگ گوشی تاشو بسازد روی اندروید ۱۲L کار می‌کند

باید اشاره کنیم که این تصاویر توسط «مارک گورمن»، خبرنگار خبرگزاری بلومبرگ در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. اکثر کاربران مارک گورمن را به دلیل افشاگری‌هایش در مورد محصولات اپل می‌شناسند، اما او این بار سوژه‌ای را از اولین ساعت هوشمند گوگل شکار کرده که مدیرعامل گوگل از آن بهره می‌برد. همانطور که انتظار داشتیم این ساعت هوشمند مجهز به بدنه‌ی گرد، دکمه‌ی چرخان و یک قاب فولادی ضدزنگ است که بخشی از آن زیر ژاکت آقای پیچای پنهان شده است.

روز گذشته گوگل با ارسال دعوتنامه‌ اعلام کرد که رویداد رونمایی از گوشی‌های سری پیکسل ۷ و ساعت هوشمند پیکسل واچ در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) برگزار خواهد شد.

امشب نیز همچنین در رویداد اپل، این شرکت قرار است در کنار سری آیفون ۱۴ و دیگر محصولات، از سه ساعت هوشمند جدید یعنی اپل واچ سری ۸، اپل واچ پرو و مدل SE رونمایی کند.

پیکسل واچ

گفته می‌شود که گوگل ساعت پیکسل را با مجموعه‌ای از بند‌های گسترده عرضه می‌کند که شامل یک بند به سبک میلانی، یک بند شبیه دست‌بند، دو بند چرمی، یک بند پارچه‌ای، یک بند کشی و سیلیکونی است که ظاهراً پیچای بند سیلیکونی سفید رنگ آن را انتخاب کرده است. در حالی که این تصاویر به اشتراک گذاشته شده، اطلاعات زیادی در مورد ظاهر این ساعت هوشمند نمی‌دهد، اما نکته‌ی جالب اینجاست که مدیرعامل گوگل پیش از معرفی رسمی این محصول در این کنفرانس شرکت کرده است.

  • ویدیوی جعبه‌گشایی پیکسل ۷ پرو پیش از رونمایی رسمی فاش شد

جدا از این موضوع، تاکنون شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اولین ساعت هوشمند گوگل مطرح شده که بر اساس یکی از آن‌ها، پیکسل واچ گوگل عمر باتری زیادی نخواهد داشت. آن طور که گفته می‌شود گوگل از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این ساعت هوشمند استفاده خواهد کرد که میزان شارژدهی آن خیلی نمی‌تواند کاربران را راضی نگه دارد.

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

ظاهراً با وجود ظرفیت باتری بیشتر، پیکسل واچ با یک بار شارژ کامل شارژدهی حداکثر یک روزه را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در حال حاضر همچنین مشخص نیست که این ساعت هوشمند از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی خواهد کرد یا نه. علاوه بر این‌ها، خبرهای جدید حاکی از آن است که شارژ شدن کامل گوگل پیکسل واچ تقریباً همانند گلکسی واچ ۴ حدود ۲ ساعت زمان می‌برد.

پیکسل واچ

پیش‌تر وب‌سایت ۹To5Google در گزارشی به این موضوع پرداخت که اولین ساعت هوشمند گوگل به احتمال زیاد مجهز به ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است.

برای مقایسه باید اشاره کنیم ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک ۱.۵ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی را ارائه می‌دهند. همچنین اپل واچ سری ۷ نیز با ۱ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روانه‌ی بازار گجت‌های پوشیدنی است. با این تفاسیر می‌توان گفت که پیکسل واچ گوگل از این نظر می‌تواند رقبای سرسخت خود را از پیش‌رو بردارد.

شنیده‌ها در مورد قیمت ساعت هوشمند گوگل حاکی از آن است که مدل مجهز به LTE آن حدود ۳۹۹ دلار قیمت دارد.

همچنین انتظار می‌رود که مدل بدون اتصال LTE این ساعت هوشمند با قیمتی بین ۲۹۹ تا ۳۴۹ دلار در اختیار کاربران قرار بگیرد.

  • قیمت پیکسل واچ احتمالاً کمتر از اپل واچ و بیشتر از گلکسی واچ است

منبع: Digitaltrends

/*/ . .


بازنشر از : digimag