مهران محمدی امین

چگونه برای کسب و کار خود یک شعار ایجاد کنیم؟ مجموعه: متفرقه اينترنت و كامپيوتر ایجاد شعار برای کسب و کار می تواند بهترین استراتژی برای برند سازی باشد چگونه برای کس

1401\06\16 14:22:26


چگونه برای کسب و کار خود یک شعار ایجاد کنیم؟

چگونه برای کسب و کار خود یک شعار ایجاد کنیم؟ مجموعه: متفرقه اينترنت و كامپيوتر ایجاد شعار برای کسب و کار می تواند بهترین استراتژی برای برند سازی باشد چگونه برای کسب و کارمان شعار تبلیغاتی جذاب بسازیم؟ تمامی شخصیت های برجسته و بزرگ برای خود شعاری دارند که ان ها را منحصر به فرد کرده است و به نوعی ویژگی های خود را در آن شعار خود گنجانده اند. فرقی ندارد که شخص حقیقی باشید یا حقوقی اگر یک شعار خوب داشته باشد پیشرفت چشمگیری در کسب و کار خود خواهید داشت

چگونه برای کسب و کار خود یک شعار ایجاد کنیم؟ مجموعه: متفرقه اينترنت و كامپيوتر ایجاد شعار برای کسب و کار می تواند بهترین استراتژی برای برند سازی باشد   چگونه برای کسب و کارمان شعار تبلیغاتی جذاب بسازیم؟  تمامی شخصیت های برجسته و بزرگ برای خود شعاری دارند که ان ها را منحصر به فرد کرده است و به نوعی ویژگی های خود را در آن شعار خود گنجانده اند.

فرقی ندارد که شخص حقیقی باشید یا حقوقی اگر یک شعار خوب داشته باشد پیشرفت چشمگیری در کسب و کار خود خواهید داشت. در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به شما اموزش دهیم چگونه برای کسب و کار خود یک شعار عالی بنویسید. همراه ما باشید. شعار چیست؟ شعار یک خط کوتاه از متن است که ماهیت یک شرکت را نشان می دهد.

معمولا شعار ها کوتاه و ساده هستند که برای تمامی افراد قابل درک و حفظ باشد. یک شعار عالی به مشتریان کمک می کند تا فعالیت و انتظاراتی که باید از شما داشته باشند را درک کنند. اگر می خواهید کسب و کار شما در ذهن مشتریان و کاربران شما به خوبی جای گیرد ، اول باید شعار خود را در ذهن ها آن ها حک کنید. بیشتر شرکت ها در کنار لوگوی خود شعار خود را قرار می دهند. عمدتا این شعار ها قصد برانگیختن احساسات ان ها را دارد.   یک شعار عالی برای کسب و کار می تواند در شناسایی آن نقش به سزایی داشته باشد   آیا کسب و کارهای کوچک و نوپا نیز به شعار احتیاج دارند؟ بله قطعا ، هنگامی که کسب و کار خود را شروع می کنید و آن را اداره می کنید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است در کنار لوگو ، یک شعار تولید کنید که مردم در اولین مواجهه با آن ماهیت برند شما را بشناسند.   اگر از شعار خود مرتب استفاده کنید ، مردم شروع می کنند شعار را نام شرکت یا کسب و کار شما پیوند بزنند و به این شکل کسب و کار شما بیشتر شناسایی خواهد شد.

به همین دلیل در ابتدای کار نیز به شعار نیاز دارید. مهم نیست که چقدر کسب و کار شما نوپا و کوچک است.   چگونه یک شعار برند بسازیم؟   یکی از ویژگی های اصلی شعار این است که باید کوتاه و مختصر باشد   برای اینکه بهترین شعار کسب و کار خود را بسازید در این جا 7 مورد به شما نشان خواهیم داد که باید در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که در شروع کار باید یک لیست بلند از گزینه هایی که مدنظر دارد بنویسید. این کار را بدون در نظر گرفتن زشت و زیبا بودن جمله انجام دهید.

حتی جملاتی را بنویسید که به طرز عجیبی وحشتناک هستند.   7 ویژگی که باید در ساخت شعار بدانید 1. شعار خود را کوتاه نگه دارید ( بین 4 الی 6 کلمه) 2. شخصیت شرکت شما چیست؟ چه چیزی باعث وجه تمایز شما میشود؟ بنویسید. 3.

جذاب بنویسید. آیا مردم بعد از یکبار خواندن آن را به خاطر می سپارند؟ 4. در شعار خود قول دهید.

تعهد به عمل باعث اعتماد مشتریان خواهد شد. 5. از عبارات مثبت استفاده کنید به جای اینکه بگویید چه خدماتی ارائه نمی کنید ، بگویید کدام یک از خدمات را به بهترین شکل انجام می دهید. 6. قافیه زبانی را دست کم نگیرید! قافیه های زبانی می توانند در ذهن مشتریان تا مدت ها باقی بمانند. 7.

تبلیغات
بسته بندی
بسته بندی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

اعتماد به نفس داشته باشید. یک شعار خوب، جاه طلبی های شما را به عنوان یک شرکت موفق برجسته می کند.   در آخر با در نظر گرفتن این موارد شعار های خود را غربال کنید تا بهترین ها را از لیست خود جدا کنید.   شعار بد چه ویژگی هایی دارد؟   بدترین شعار ، شعاری است که نژاد پرستی یا جنسیت گرایی باشد   قافیه های اجباری  درست است که ایجاد قافیه در شعار موجب بخاطر سپاری بیشتر می شود اما با این وجود نباید اجازه دهید قافیه پیام اصلی شما را از بین ببرد و یا مجبور باشید پیام اصلی خود را از متن شعار حذف کنید. قافیه های اجباری فقط دست و پا چلفتی به نظر می رسند.   اگر وعده های بسیاری بزرگی که نشان می دهید امیدوار کننده باشند جاه طلبی شرکت شما را نشان می دهند اما اگر وعده های بیش از حد آشکارا در شعار خود داشته باشید می تواند به اعتبار شرکت شما صدمه بزند.   شعار های مبهم  اگر شعار مبهمی داشته باشید که به طوری که کاربر با خواندن ان در وهله اول متوجه آن نشود ، این چنین شعار ها بیشتر شیطنت امیز ، کسل کنند و بدون الهام به نظر می رسند.

کلمات گویا را انتخاب کنید و در مورد شرکت خود اظهار نظر کنید.   بدترین ویژگی که می توانید برای انتخاب شعار خود در نظر بگیرید ، نژاد پرستی و یا جنسیت گرایی است. اگر می خواهید مشتریان خود را از دست دهید و جلوه خوبی نداشته باشید از این ویژگی ها برای شعار خود استفاده کنید.   آیا شعار بحث برانگیز ایده خوبی است؟ اینکه یک شعار بحث برانگیز باشد در بازاریابی می تواند کاربرد داشته باشد. اثر اجتماع می تواند در بازاریابی شرکت شما تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

زیرا انها تمایل دارند درباره شما و شعارتان صحبت کنند.   به یاد داشته باشید شعار بحث بر انگیز می تواند باعث به وجود امدن اختلاف بین مشتریان شما شود. از این رو ممکن است تعدادی از مشتریان خود را از دست دهید. با این وجود پیشنهاد می کنیم در صورتی که تمایل دارید یک پیشنهاد بحث برانگیز داشته باشید 100 درصد از ان حمایت کنید.   چگونه قبل از اینکه شعار خود را ثبت کنید، آن را تست کنید؟ 1.

آن را جار بزنید (به گونه ای استفاده کنید که همه آن را بشنوند) 2. در گوگل جست و جو کنید تا شرکت دیگری آن را ثبت نکرده باشد. 3. از شرکت های مشابه و مردم عادی در کنار مشتریان احتمالی بازخورد بگیرید. 4.

از مردم بخواهید بگویند چگونه شعار شما توهین امیز خواهد شد. 5. از یکی از دوستانتان بخواهید بعد از چند روز شعار شما را بگوید. ایا او به خاطر سپرده است؟ 6.

از مشتریان فعلی خود نظرسنجی کنید. مطمئن باشید نظر ان ها می تواند بسیار برایتان مفید باشد.   نکته : همیشه قبل از اینکه شعار خود را ثبت کنید و ان را در کنار لوگوی خود منتشر کنید ، مدت زمان زیادی را صرف تست کردن ان کنید. اگر شعاری را ثبت کردید تغییر دادن ان دشوار خواهد بود.   در اخر شعار خود را کجا قرار دهیم؟ از شعارتان هر انجایی که فکر می کنید مشتریان شما وجود دارند استفاده کنید.

ما این موارد را به شما پیشنهاد می دهیم :  • در قسمت هدر وب سایت شما • در کارت ویزیت شرکت شما • روی بسته بندی محصولات • در امضای ایمیل ارسالی به کاربران • در پروفایل های رسانه های اجتماعی شما • در فهرست های کسب و کار   سخن پایانی نوشتن شعار برای کسب و کار ها چه کوچک و چه کسب و کار های بزرگ همیشه یک دغدغه اصلی بوده است. مهم است بدانید تغییر شعار می تواند سخت و با عواقبی همراه باشد. از این رو سعی کردیم هر انچه باید درباره نوشتن یک شعار برای کسب و کارتان بدانید شرح دهیم.

امیدواریم این مقاله نیز برای شما مفید بوده باشد.   گردآوری : بخش روانشناسی   { . .


بازنشر از : بیتوته