مهران محمدی امین

سامسونگ قصد دارد به‌زودی از مدل ارزان‌قیمت سری گلکسی تب S8 با نام تب S8 فن ادیشن با نمایشگر LCD و پشتیبانی از قلم رونمایی کند

1401\08\30 21:47:09


گلکسی تب S8 فن ادیشن با نمایشگر LCD و پشتیبانی از قلم در راه است

سامسونگ قصد دارد به‌زودی از مدل ارزان‌قیمت سری گلکسی تب S8 با نام تب S8 فن ادیشن با نمایشگر LCD و پشتیبانی از قلم رونمایی کند

سامسونگ قصد دارد به‌زودی از مدل ارزان‌قیمت سری گلکسی تب S8 با نام تب S8 فن ادیشن با نمایشگر LCD و پشتیبانی از قلم رونمایی کند.

در ماه سپتامبر امسال شاهد انتشار نتیجه‌ی گیک‌بنچ تبلتی از سامسونگ با شماره مدل SM-X506B بودیم که در آن زمان گفته می‌شد همان گلکسی تب S8 فن ادیشن است؛ موضوعی که افشاگر معروف حوزه‌ی فناوری یعنی رونالد کوانت هم آن را تأیید کرده است.

گلکسی تب S8 فن ادیشن طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم، مثل نسل قبل نمایشگری LCD خواهد داشت.

گفته می‌شود این نمایشگر در مقایسه با نمایشگری که در سری گلکسی تب S8 بکار گرفته شده بزرگ‌تر است؛ این در حالی است که نمایشگر بکار رفته در گلکسی تب S8 اولترا ۱۴ اینچ بزرگی دارد. تب S8 فن ادیشن از قلم S-Pen هم پشتیبانی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد پردازنده‌ی بکار رفته در این محصول ساخت مدیاتک و از نوع دایمنسیتی ۹۰۰T خواهد بود. تراشه‌ای ۶ نانومتری که از دو هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و شش هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز بهره خواهد برد و تراشه‌ی Mali-G68 MC4 هم به عنوان پردازشگر گرافیکی در آن ایفای نقش خواهد کرد.

این پردازنده از لحاظ قدرت پردازشی و گرافیکی با دایمنسیتی ۹۰۰ برابری کرده و از شبکه‌ی ۵G هم پشتیبانی می‌کند.

گلکسی تب S8 فن ادیشن

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

این اطلاعات با آنچه که پیش‌تر هم پیرامون گلکسی تب S8 فن ادیشن منتشر شده مطابقت دارد و این یعنی به احتمال زیاد این محصول را با چنین مشخصاتی شاهد خواهیم بود. همچنین گفته می‌شود سامسونگ این تبلت را در یک مدل با پشتیبانی از فقط وای‌فای هم راهی بازار خواهد کرد که شماره مدل آن SM-X500 است.

در گیک‌بنچ اندروید ۱۳ را به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض در این محصول شاهد هستیم که قطعا مبتنی بر رابط کاربری One UI 5.0 است. همچنین در این تبلت ۴ گیگابایت رم هم استفاده خواهد شد که مدل پایه‌ی گلکسی تب S7 فن ادیشن هم دقیقا از همین میزان رم بهره می‌برد.

البته انتظار می‌رود سامسونگ این محصول را با میزان رم بیشتری هم راهی بازار کند.

در رابطه با قیمت این محصول اطلاعات زیادی در اختیار نداریم اما معمولا سری فن ادیشن با قیمت مناسبی راهی بازار می‌شوند. برای مثال گلکسی تب S7 فن ادیشن با قیمت ۶۵۰ یورو برای مدل وای‌فای و ۷۵۰ یورو برای مدل ۵G در دسترس قرار گرفت. حال باید دید برای این محصول مورد انتظار چه قیمتی در نظر گرفته می‌شود.

  • لیست محصولات سامسونگ که به اندروید ۱۳ آپدیت شده‌اند

منبع: GSMArena

/*/ .

.


بازنشر از : digimag