مهران محمدی امین

با وجود اینکه گوشی‌های سری گلکسی S23 در بهترین حالت اوایل ۲۰۲۳ معرفی می‌شوند، اما افشاگران روز‌به‌روز اطلاعات بیشتری را در مورد آن‌ها ارائه می‌دهند

1401\06\07 15:29:13


گلکسی S23 و S23 پلاس تفاوت مهمی با نسل قبلی نخواهند داشت

با وجود اینکه گوشی‌های سری گلکسی S23 در بهترین حالت اوایل ۲۰۲۳ معرفی می‌شوند، اما افشاگران روز‌به‌روز اطلاعات بیشتری را در مورد آن‌ها ارائه می‌دهند

با وجود اینکه گوشی‌های سری گلکسی S23 در بهترین حالت اوایل ۲۰۲۳ معرفی می‌شوند، اما افشاگران روز‌به‌روز اطلاعات بیشتری را در مورد آن‌ها ارائه می‌دهند.

حالا یکی از افشاگران مشهور که با نام کاربری Ice Universe در توییتر فعالیت دارد، بخشی از ویژگی‌های احتمالی گلکسی S23 و S23 پلاس را فاش کرده است.

به گفته‌ی این افشاگر، هر دو گوشی نسبت به نسل قبلی با ارتقای قابل توجهی روبرو نخواهند شد و به نظر می‌رسد بهره‌گیری از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تنها ویژگی مهم و جدید این گوشی‌ها خواهد بود. او در ادامه افزوده که حتی مواردی مانند طراحی، فریم، نمایشگر، دوربین‌ها و حسگر اثر انگشت‌ها هم مانند نسل قبلی است. بنابراین برای اینکه بهتر با این دو گوشی آشنا شویم، باید بار دیگر مشخصات کلیدی S22 و S22 پلاس را مرور کنیم.

مشخصات کلیدی S22 و S22 پلاس

گلکسی S22 از نمایشگر ۶.۱ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ بهره می‌برد.

از طرف دیگر مدل پلاس از نمایشگر ۶.۶ اینچی با همین رزولوشن استفاده می‌کند. بر روی هر دو نمایشگر شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس تعبیه شده و رفرش ریت آن‌ها به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. مهم‌ترین مزیت نمایشگر مدل پلاس، ارائه‌ی روشنایی بیشتر نسبت به مدل استاندارد است.

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

به طور مشخص، نمایشگر مدل پلاس می‌تواند حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیتی را ارائه دهد ولی روشنایی نمایشگر S22 به حداکثر ۱۳۰۰ نیت می‌رسد.

مطابق نسل‌های قبلی، این گوشی‌ها با دو تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ راهی بازار شده‌اند و در کنار آن هم باید به وجود رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 اشاره کنیم. S22 دارای باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند ولی S22 در کنار باتری ۴۵۰۰ میلی‌امپر ساعتی از شارژ ۴۵ واتی بهره می‌برد.

در زمینه‌ی دوربین، این دو گوشی تفاوتی با هم ندارند. به طور مشخص باید به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی اشاره کنیم.

  • یک دهه سلطنت بر بازار موبایل؛ سامسونگ آبروی اندروید است

منبع: Gizmochina

/*/ .

.


بازنشر از : digimag