مهران محمدی امین

هواوی ماه گذشته از سری گوشی‌های هوشمند میان‌رده نوا ۱۰ متشکل از دو مدل هواوی نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو در نمایشگاه IFA 2022 برلین رونمایی کرد

1401\07\13 14:56:12


گوشی هواوی نوا ۱۰ SE با شارژر ۶۶ واتی معرفی شد

هواوی ماه گذشته از سری گوشی‌های هوشمند میان‌رده نوا ۱۰ متشکل از دو مدل هواوی نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو در نمایشگاه IFA 2022 برلین رونمایی کرد

هواوی ماه گذشته از سری گوشی‌های هوشمند میان‌رده نوا ۱۰ متشکل از دو مدل هواوی نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو در نمایشگاه IFA 2022 برلین رونمایی کرد.

در آن زمان شایعاتی مبنی بر مدل سوم این سری نیز در رسانه‌های خبر مطرح شده بود و در همین راستا، امروز هواوی گوشی هوشمند نوا ۱۰ SE را به جمع سایر مدل‌های این سری اضافه کرده است. در ادامه به بررسی مشخصات این گوشی هوشمند جدید می‌پردازیم.

  • هواوی میت ۵۰ پرو راهی بازار جهانی شد

این گوشی هوشمند جدید هواوی از لحاظ طراحی تفاوت چندانی با سایر مدل‌های سری نوا ۱۰ ندارد و ماژول دوربین دایره‌ای شکل آن در قاب پشتی میزبان یک سیستم دوربین سه‌گانه است. هواوی نوا ۱۰ SE وزن ۱۸۴ گرمی دارد و ضخامت آن نیز تنها ۷.۳۹ میلی‌متر است که در مقایسه با گوشی شیائومی ۱۱ لایت در فهرست نازک‌ترین گوشی‌های دنیا قرار می‌گیرد.

صفحه‌نمایش این گوشی نیز دارای لبه‌های خمیده است که حاشیه‌ها را از قاب آن دور نگه می‌دارد. همچنین روی پنل جلویی این گوشی جدید هواوی حفره‌ی نمایشگر پذیرای دوربین سلفی است و گوریلا گلس ویکتوس نیز به عنوان محافظ نمایشگر این گوشی به انجام وظیفه می‌پردازد.

هواوی نوا 10 SE

هواوی نوا ۱۰ SE مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED است که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۸۰۰ نیت، نسبت بدنه به تصویر ۲۰:۹، قابلیت HDR10، تراکم پیکسلی ۳۹۵ ppi و ۱ میلیارد رنگ پشتیبانی خواهد کرد. این نمایشگر همچنین نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۷۰ هرتزی را به کاربران ارائه می‌دهد.

با اینکه جنس پنل این نمایشگر AMOLED است، اما حسگر اثر انگشت آن با دکمه‌ی پاور آن ادغام شده و در زیر نمایشگر قرار نگرفته است.

هواوی برای این گوشی هوشمند میان‌رده‌ی خود از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۸۰G کوالکام به عنوان قلب تپنده استفاده کرده است. برای یادآوری باید اشاره کنیم که اسنپدراگون ۶۸۰G، یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای است که چهار هسته Kryo 265 (Cortex-A73) با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 265 (Cortex-A53) با فرکانس کاری ۱.۹ گیگاهرتز به انجام وظیفه می‌پردازند. در کنار این تراشه، پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 610 نیز تعبیه شده است.

کاربران می‌توانند از بین سه پیکربندی این گوشی هوشمند یعنی ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بر اساس نیازشان دست به انتخاب بزنند.

تبلیغات
چاه ارت - اعلام حریق
چاه ارت - اعلام حریق

کالای برق لِنا - LENA با سابقه ای درخشان در صنعت برق کشور و در زمینه ی تامین کالای برق,اجرای پروژه های الکتریکال و هوشمند سازی برق ساختمان فعالیت میکند.

هواوی در قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین سه‌گانه را تعبیه کرده که دوربین اصلی آن سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 است. در کنار این سنسور، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز قرار دارند. آن طور که این شرکت ادعا کرده، سنسور اصلی این گوشی از قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p پشتیبانی می‌کند و خبری از قابلیت فیلم‌برداری ۴K در این گوشی نیست.

روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی سلفی با دیافراگم f/2.2 تعبیه شده که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند.

هواوی قصد دارد این گوشی هوشمند را به‌زودی روانه‌ی بازار جهانی نیز کند و به همین دلیل سیستم‌عامل اندروید ۱۲ روی آن به صورت پیش‌فرض نصب شده و رابط کاربری EMUI 12 را اجرا می‌کند.

هواوی نوا 10 SE

یک باتری با ظرفیت ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه‌ی این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می‌پردازد که با شارژر ۶۶ واتی به سرعت انرژی مجدد آن تأمین می‌شود. شارژ این گوشی از طریق درگاه USB-C صورت می‌گیرد. گوشی هوشمند جدید هواوی از دو سیم کارت هم‌زمان فعال و قابلیت NFC نیز پشتیبانی می‌کند، اما قابلیت NFC تنها در مدل‌های با حافظه‌ی رم ۸ این گوشی در دسترس است.

این شرکت همچنین از فناوری سلولی جدیدی بهره می‌برد که در هنگام شارژ شدن با چنین سرعتی، گوشی هوشمند را خنک نگه می‌دارد.

کاربران می‌توانند این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای، سبز و مشکی خریداری کنند، البته هنوز در مورد قیمت و زمان فروش این محصول جدید اطلاعاتی در دسترس نیست.

  • هواوی از دو گوشی نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو رونمایی کرد

منبع: GSMArena

/*/ . .


بازنشر از : digimag