مهران محمدی امین

یکی از کاربران اپل واچ سری ۷ مدتی قبل بعد از داغ شدن بیش از حد این دستگاه، با انفجار آن روبرو شده است

1401\07\14 11:22:24


یکی از کاربران اپل واچ از انفجار ناگهانی این ساعت خبر داد

یکی از کاربران اپل واچ سری ۷ مدتی قبل بعد از داغ شدن بیش از حد این دستگاه، با انفجار آن روبرو شده است

یکی از کاربران اپل واچ سری ۷ مدتی قبل بعد از داغ شدن بیش از حد این دستگاه، با انفجار آن روبرو شده است.

این جریان سپس مورد توجه اپل قرار گرفته و به او وعده داده شده که این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد. با این حال، از طرف دیگر اپل از این کاربر خواسته که در مورد این موضوع ساکت بماند و داستان را به اشتراک نگذارد.

این کاربر در گفتگو با سایت مشهور ۹To5Mac گفته که یک روز متوجه  شده که اپل واچ قرار گرفته روی مچ دست او بیش از حد داغ شده است. او سپس دیده که پشت اپل واچ ترک خورده و این دستگاه پیامی مبنی بر نیاز به خاموش شدن به دلیل دمای بیش از حد نشان داده است.

این در حالی است که این کاربر در خانه‌ی خود قرار داشته و دمای محیط حدود ۲۱ درجه بوده است.

پس از این اتفاق، این کاربر به پشتیبانی اپل زنگ زده تا این جریان را توضیح دهد. بعد از توضیح برای نفرات مختلف، در نهایت یکی از مدیران اعلام کرده که برای این اتفاق پرونده‌ای تشکیل می‌دهد. در جریان این تماس‌ها، هیچ راهکار مشخصی برای او ارائه نشده و صرفا به او گفته شده که تا زمانی که پاسخی از طرف اپل دریافت نکرده، به این ساعت دست نزند.

/*/
/*//*//*/

صبح روز بعد وضعیت وخیم‌تر شده و این کاربر متوجه شده که اپل واچ بسیار داغ‌تر از گذشته است و به دلیل همین گرمای زیاد، نمایشگر هم خرد شده است.

زمانی که او می‌خواسته از اپل واچ عکس بگیرد تا برای بخش پشتیبانی اپل بفرستد، در همین بین صداهای از این ساعت به گوش می‌رسیده و در نهایت منفجر شده است. همچنین او به دلیل نگرانی در مورد مسمومیت با سرب به اورژانس مراجعه کرده ولی در کل سرب استفاده شده در اپل واچ بسیار کم است و در این مورد مشکلی را ایجاد نمی‌کند.

در نهایت بعد از چند روز انتظار، از طرف اپل یک نفر به خانه‌ی او آمده و از این کاربر خواسته شده که در کنار تحویل ساعت، سندی مبنی بر ساکت ماندن در مورد این جریان امضا کند ولی این موضوع را نپذیرفته و حالا آن را رسانه‌ای کرده است.

هنوز اپل توضیحی را در این مورد ارائه نداده و با توجه به رسانه‌ای شدن این موضوع، باید ببینیم آیا سخنگوی اپل در این زمینه واکنش نشان می‌دهد یا نه.

  • در دنیای مورد نظر اپل، شما بدون اپل واچ زنده نمی‌مانید!

منبع: ۹To5Mac

/*/ . .


بازنشر از : digimag