مهران محمدی امین

مجلس یازدهم حقوق و دستمزد پوشش کارمندان حقوق کارمندان «اخطار» نماینده مجلس به دولت درباره زمان عملیاتی شدن افزایش حقوق کامندان مجلستسنیم

1401\06\30 15:42:14


«اخطار» نماینده مجلس به دولت درباره زمان عملیاتی شدن افزایش حقوق کامندان

«اخطار» نماینده مجلس به دولت درباره زمان عملیاتی شدن افزایش حقوق کامندان مجلستسنیم نوشت: نماینده بجنورد در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس، گفت: افزایش حقوق کارکنان دولت برای شش ماهه دوم سال عملیاتی شود.

محمد وحیدی نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در اخطاری، گفت: درباره دریافتی کارکنان دولت با توجه به اینکه در سال جاری به میزان ۱۰ درصد افزایش حقوق صورت گرفت و همچنین با توجه به اینکه افزایش قیمت‌ها صورت گرفته است باید برای کارکنان دولت نیز اقدامی در جهت افزایش حقوق انجام شود.

تبلیغات
مشاوره خدمات مالیاتی
مشاوره خدمات مالیاتی

گروه مشاوره و توسعه مدیریت تیارا ارائه خدمات مالیاتی تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده - تنظیم و ارسال معاملات فصلی- تنظیم اسناد مربوط به دفاتر کانونی- تحریر دفاتر قانونی- تنظیم اظهارنامه مالیاتی (سالانه)- شرکت در جلسات رسیدگی مالیاتی- تنظیم لوایح دفاعیه جهت اعتراض به برگ تشخیص های مالیاتی - صادره و شرکت در هیات های حل اختلاف به کسب و کارها

نماینده بجنورد در مجلس در همین راستا بیان کرد: با توجه به اینکه دولت محترم خواستار افزایش حقوق کارکنان دولت است اما این اقدام تاکنون صورت نگرفته است که از سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم خساست خرج ندهد و حداقل افزایش حقوق ها را برای شش ماهه دوم سال عملیاتی کند. بیشتر بخوانید : رقم حقوق جدید رزمندگان و جانبازان فاقد شغل / مجلس با استفساریه دولت موافقت کرد معافیت‏ مالیات حقوق بگیران افزایش میابد البته پس از برخورد با فرار مالیاتی! ۲۱۲۲۰. .


بازنشر از : خبرآنلاین

مجلس یازدهم

حقوق و دستمزد

پوشش کارمندان

حقوق کارمندان