مهران محمدی امین

تسنیم/ آیت الله سید کاظم حائری از چهره‌های برجسته حوزه علمیه نجف و قم، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد به علت کهولت سن و بیماری، از عهده وظائف مرجعیت برنمی‌آید. به همی

1401\06\07 20:23:29


آیت‌الله حائری: آیت‌الله خامنه‌ای بهترین فرد برای رهبری امت است

تسنیم/ آیت الله سید کاظم حائری از چهره‌های برجسته حوزه علمیه نجف و قم، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد به علت کهولت سن و بیماری، از عهده وظائف مرجعیت برنمی‌آید. به همین جهت مقلدین ایشان باید به دیگر مراجع عظام تقلید رجوع کنند.

آیت الله سید کاظم حائری از چهره‌های برجسته حوزه علمیه نجف و قم، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد به علت کهولت سن و بیماری، از عهده وظائف مرجعیت برنمی‌آید.

به همین جهت مقلدین ایشان باید به دیگر مراجع عظام تقلید رجوع کنند.آیت الله سید کاظم حائری از چهره‌های برجسته حوزه علمیه نجف و قم، رهبر معظم انقلاب را «باکفایت‌ترین» فرد برای رهبری امت اسلام در برابر استکبار و نیروهای شر دانستند.بخشی از این بیانیه به انتقاد از مقتدی صدر اختصاص داشت. ایشان بدون نام بردن از مقتدی صدر، نوشتند: «علاقمندی به شهیدان صدر، بدون ایمان و عمل صالح و راهرویِ راه آنان کافی نیست، و کسی که برای رهبری بنام آن دو شهید، و تفرقه میان عراقی‌ها و شیعیان تلاش می‌کند، و از شروط رهبری همچون اجتهاد برخوردار نیست، صدری نیست. »آیت‌الله سید کاظم حائری، شاگرد برجسته مرحوم شهید آیت‌الله محمد باقر صدر است..

.


بازنشر از : آخرین خبر