مهران محمدی امین

مهدی عسگری کمیسیون شوراها مهسا امینی صحن مجلس نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسل

1401\06\30 13:32:16


احساسات پاک مردم باید از اهداف بدخواهان تفکیک شود

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: باید میان احساسات پاک مردم در پی فوت «مهسا امینی» و اهداف گروهک‌های بدخواه و تجزیه طلبان تفکیک قائل شویم.

‌به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عسگری ظهر امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه) در صحن علنی مجلس و در تذکری شفاهی با اشاره به اینکه فوت مهسا امینی همه ملت ایران را متأثر کرده است، گفت: همه ما با خانواده آن مرحوم همدردی می‌کنیم.

ملت ایران نیز با احساسات و عواطف پاکی که دارند در پی این موضوع آزرده خاطر شده اند. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکته آن است که میان احساسات پاک مردم ایران که در پی این حادثه به وجود آمده و آنچه برخی گروهک‌های بدخواه و تجزیه طلب به دنبال آن هستند و خیالاتی که تجزیه طلبان سال هاست برای ایران در سر می‌پرورانند باید تفکیک قائل شویم. وی گفت: حادثه‌ای که اتفاق افتاد تلخ و ناگوار بود و باید این اطمینان و اعتماد را به مردم بدهیم که موضوع مذکور به جد پیگیری، دنبال و شفاف سازی خواهد شد و گزارشات آن به موقع ارائه می‌شود.

عسگری با اشاره به اینکه قدری در روایت صریح از اتفاقات دچار تأخیر هستیم، گفت: گزارش‌های دستگاه‌های متولی باید صادقانه و شفاف و به موقع به مردم ارائه شود و جزئیات موضوع مشخص شود تا مردم به پیگیری‌های مجدانه دستگاه‌های مربوطه اعتماد کنند. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رؤسای قوای سه گانه بر پیگیری موضوع تاکید دارند و مجلس نیز بررسی آن را در دستور کار قرار داده است، خاطرنشان کرد: دیروز کمیسیون شوراها با حضور مسئولین مختلف از دستگاه‌های متولی، جلسه‌ای را برگزار کرد که ابعاد موضوع مذکور و مستندات آن بررسی و طرح شد که گزارش این جلسه به زودی به مردم ارائه می‌شود.. .


بازنشر از : مهر

مهدی عسگری

کمیسیون شوراها

مهسا امینی

صحن مجلس