مهران محمدی امین

پدافند هوایی امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد ارتش جمهوری اسلامی ایران ۱۳۵ پروژه دفاعی، عملیاتی، تجهیزاتی، رفاهی و ورز

1401\06\07 18:54:08


افتتاح ۱۳۵ پروژه در سطح نیروی پدافند هوایی

۱۳۵ پروژه دفاعی، عملیاتی، تجهیزاتی، رفاهی و ورزشی در آستانه روز پدافند هوایی، با حضور امیر صباحی‌فرد افتتاح شد.

در آستانه دهم شهریور روز پدافند هوایی، با حضور امیر سرتیپ صباحی فرد، ۱۳۵ پروژه دفاعی، عملیاتی، تجهیزاتی، رفاهی و ورزشی افتتاح شد.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم افتتاح پروژه‌های دفاعی که به صورت وبیناری با یگان‌های این نیرو انجام شد ضمن گرامیداشت روز پدافند هوایی، گفت: اگرچه ما در زمان تحریم و محدودیت‌های اقتصادی و نظامی به سر می بریم اما همه این محدودیت‌ها موجب بروز خلاقیت و پیشرفت ما در همه بخش‌های کشور عزیز در صنعت دفاعی شده است. وی افزود: در طول یک سال گذشته این پروژه‌های بزرگ را با توان نیروهای متخصص خودمان با هزینه‌های حداقلی انجام و آماده بهره برداری کرده‌ایم. فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان، خاطر نشان کرد: تنوع تخصص و شکوفایی علم و بروز خلاقیت در نیروی پدافند هوایی لحظه‌ای و آنی است و این ناشی از مأموریت‌های لحظه‌ای و همیشگی پدافند هوایی است.

نیروی پدافند هوایی با رشد و بالندگی روزانه قوی‌تر و در تراز جهانی در حوزه دفاع با آمادگی کامل در موازنه با ابرقدرت‌های جهان پیشرفت و ترقی کرده است. بهینه سازی سامانه راهبردی S۲۰۰، یکپارچه سازی سامانه‌های GPS و سامانه‌های اخلالگر، شبیه ساز سالن تیراندازی، ساخت، بهینه سازی و نصب نشانگرهای رادار ppi، طراحی و ساخت پنل کنترل فرمان مولدهای سامانه‌های زمین به هوا، طراحی و ساخت دستگاه مارک زن ماسک سه لایه، دستگاه هواساز، اماکن ورزشی، پروژه‌های آبرسانی و گازرسانی و مجتمع‌های پزشکی و درمانی از جمله پروژه‌هایی بود که به صورت وبیناری با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش مورد بهره‌برداری قرار گرفت.. .


بازنشر از : مهر

پدافند هوایی

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد

ارتش جمهوری اسلامی ایران