مهران محمدی امین

سازمان برنامه و بودجه آموزش و پرورش زیتون صحن مجلس نماینده مردم رودبار

1401\06\07 18:54:04


انتقاد از واردات بی‌رویه زیتون. بازار زیتون ساماندهی شود

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات بی رویه زیتون و روغن زیتون بی کیفیت، خواستار ساماندهی بازار زیتون شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد گودرزوند در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه، ۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: شاهد واردات بی رویه زیتون و روغن زیتون بی کیفیت هستیم و ساماندهی بازار زیتون ضرورت دارد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه زیتون در بازار با قیمت بالای ۱۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، انتظار می‌رود کف قیمت آن به گونه‌ای باشد که زحمات زیتون کاران ما تأمین شود. نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه به معلمان طرح مهرآفرین شد و گفت: لازم است مصاحبه بخشی از افرادی که اعتراض دارند، به طور جدی بازنگری شود و آنان هم در رتبه‌بندی لحاظ شوند. گودرزوند تصریح کرد: وزارت بهداشت و درمان باید نسبت به جذب افرادی که در دوران کرونا زحمات بسیاری کشیده‌اند، اقدام کند.

وی تاکید کرد: عوارض کامیون‌هایی که در محوطه گمرک دپو شده‌اند و منتظر عوارض مناسب هستند، باید تعیین تکلیف شود و مشکلات آن‌ها در کمترین زمان حل شود.. .


بازنشر از : مهر

سازمان برنامه و بودجه

آموزش و پرورش

زیتون

صحن مجلس