مهران محمدی امین

حضور زنان در جامعه ورود زنان به ورزشگاه اصلاح طلبان اصولگرایان امر به معروف - نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتقاد تند دبیر ستاد نهی از منکر از رئیسی / بعد از مجوز

1401\06\16 17:24:08


انتقاد تند دبیر ستاد نهی از منکر از رئیسی . بعد از مجوز ورود زنان به ورزشگاه ها ، علما نگران بروز خلاف شرع هستند

انتقاد تند دبیر ستاد نهی از منکر از رئیسی / بعد از مجوز ورود زنان به ورزشگاه ها ، علما نگران بروز خلاف شرع هستند دولتهاشمی گلپایگانی گفت : مردم می پرسند چرا وقتی دولتِ متهم به غرب گرایی می خواست چنین کاری را انجام دهد فریاد وا اسلاما سردادیم ولی الان همان اتفاق افتاد؟ واقعاً چه جوابی بدهیم؛ دولت های قبل هم می گفتند ما تحت فشار خارجی هستیم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی در همایش بین المللی فعالان امر به معروف و نهی از منکر کل کشور در شهر قم گفت: امام راحل اولین روزی که به کشور بازگشتند در بهشت زهرا فرمودند«ما با سینما مخالف نیستیم با فحشاء مخالفیم»؛ امروز هم می گوییم با حضور بانوان در صحنه های ورزشی و هنری مخالف نیستیم با فساد و گناه، شکستن حریم حیا و عفاف و حجاب، رویکردهای دوگانه در حرف و عمل، تسلیم در مقابل فشارهای بیگانه و با کج سلیقگی های مدیریتی مخالفیم.

وی درباره رویکردهای دوگانه در حرف و عمل توضیح داد: اگر مسئولان و متولیان، توان مدیریت ورزشگاه ها و تأمین زیرساخت ها را ندارند با چه مجوز عقلانی بستر حرمت شکنی را فراهم می کنند؛ بعضی صحنه هایی که از حواشی ورزشگاه در جامعه پخش شده، موجب سرافکندگی است. دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تصریح کرد: از دولت سیزدهم توقع داشتیم که برای ورود خانم ها به ورزشگاه ها مدیریت حساب شده ای همراه با تنویر اذهان عمومی و «اعلام قبل از اعمال» را مد نظر قرار دهد چون رئیس جمهور محترم هم به این نکته اشاره داشتند که مردم را در جریان مسائل قرار خواهند داد و مانند قبلی ها، غائله بنزین درست نمی کنند. این مقام مسئول نهاد انقلابی و مردمی با اشاره به نگرانی علما از بروز خلاف شرع در ورزشگاه ها بعد از اعطای مجوز حضور بانوان و درخواست آنها از ستاد برای واکنش به این موضوع افزود: مردم می پرسند چرا وقتی دولتِ متهم به غرب گرایی می خواست چنین کاری را انجام دهد فریاد وا اسلاما سردادیم ولی الان همان اتفاق افتاد؟ واقعاً چه جوابی بدهیم؛ دولت های قبل هم می گفتند ما تحت فشار خارجی هستیم.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

وی عقب نشینی در برابر محافل بین المللی را حامل پیامی برای دشمنان برشمرد و تأکید کرد: این در واقع اجرای سند ۲۰۳۰ در عرصه ورزش است. هاشمی گلپایگانی به پیام تبریک وزیر گردشگری دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد: از همه بدتر پیام وزیر کابینه بود که از فرآیند منجر به گناه های علنی و حرکات خلاف شرع، به شادی و نشاط تعبیر و از آن ابراز مسرت کرد به نحوی که انگار متدینین مسئول غم و اندوه جامعه هستند و گناه و ولنگاری یعنی شادی و نشاط. بیشتر بخوانید : روزنامه اعتماد: باید از همراهی دولت برای حضور زنان در ورزشگاهها حمایت کرد،حتی اگر...

انتقاد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه از نحوه حضور برخی زنان در ورزشگاه ها : نشان دادند ظرفیت اخلاقی کافی ندارند آیا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکنون از عدم خدمات رسانی به مردان اختلاس گر حرفی به میان آورده اند؟ «تاج» اصولگرایان را دوپاره کرد / شکاف عمیق در اردوگاه همیشه منسجم. .


بازنشر از : خبرآنلاین

حضور زنان در جامعه

ورود زنان به ورزشگاه

اصلاح طلبان

اصولگرایان

امر به معروف - نهی از منکر

ستاد امر به معروف و نهی از منکر