مهران محمدی امین

مجلس یازدهم محمدرضا باهنر اصلاح طلبان اصولگرایان سیدابراهیم رئیسی باهنر : باید به فکر تأسیس مجلس دوم باشیم / لازمه دموکراسی وجود جند حزب فراگیر، قدرتمند و صاحب متولی است

1401\06\16 17:25:11


باهنر : باید به فکر تأسیس مجلس دوم باشیم . لازمه دموکراسی وجود جند حزب فراگیر، قدرتمند و صاحب متولی است

باهنر : باید به فکر تأسیس مجلس دوم باشیم / لازمه دموکراسی وجود جند حزب فراگیر، قدرتمند و صاحب متولی است مجلسبهارستان آنلاین نوشت : دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با انتقاد از رفتار برخی سیاسیون گفت: هر کسی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری یا نمایندگی مجلس می شود می آید ده ها و بلکه صدها شعار بدون فکر و مبنا می دهد و وقتی انتخاب شد دیگر به فکر پاسخگویی به مردم نیست و در نتیجه بعد از گذشت چند وقت مردم می گویند این هم که به شعارهایش عمل نکرد کاشکی ما به این رای نمی دادیم.

محمدرضا باهنر در دیدار معاون دبیرکل و معاونین حزب خدمت که در ساختمان جامعه اسلامی مهندسین برگزار گردید با تسلیت اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و قبولی عزاداری ها با تاکید بر اینکه در ایران انتخابات حزبی نیست؛ خاطرنشان کرد : وقتی انتخابات در کشور حزبی نباشد بنابراین سیاسیون بیشتر به دنبال منافع حزب هستند و لذا برای آن هزینه ای نمی پردازند البته منظور بنده از هزینه آن باید و نبایدهایی است که وقتی فرد می گوید من عضو فلان حزب هستم باید رعایت کند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه احزاب باید در کشور ضابطه مند باشند و افرادی نیز که در احزاب فعالیت می کنند باید با قواعد احزاب آشنا و آنرا بپذیرند ؛ تصریح نمود : متاسفانه در کشور ما ضابطه مندی جایی در احزاب ندارد. باهنر با تاکید بر اینکه امروز در نبود و غیبت احزاب قوی، ضابطه مند و فراگیر باید برای آینده مردم سالاری دینی بیمناک بود؛ خاطرنشان کرد : ما در کشور حتما باید شاهد تحزب باشیم زیرا رای مردم بدون وجود احزاب واقعی ، رای پوپولیستی می شود لذا برای یک حکمرانی مطلوب اگر یک نقشه راهی وجود نداشته باشد این می شود که هر کسی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری یا نمایندگی مجلس می شود می آید ده ها و بلکه صدها شعار بدون فکر و مبنا می دهد و وقتی انتخاب شد دیگر به فکر پاسخگویی به مردم نیست و در نتیجه بعد از گذشت چند وقت مردم می گویند این هم که به شعارهایش عمل نکرد کاشکی ما به این رای نمی دادیم. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز مجلس شورای اسلامی به نمایندگانی نیاز دارد که بداند و بتواند اقتصاد سلامت ، اقتصاد فرهنگ و اقتصاد توسعه را طراحی ومدیریت نمایند ؛گفت : اگر بخواهیم امروز در بحث بودجه منابع را هزینه کنیم آیا نماینده ای که پزشک متخصص یا مهندس یاجامعه شناس است مسایل اقتصادی ،مدیریتی وحکمرانی را فراگرفته است تابتواند نقشه راه جمهوری اسلامی را در قوانین برنامه و بودجه ترسیم نماید… نمیتواند چرا که اصلا” علمی به نام حکمرانی مطلوب را فرا نگرفته است و تقصیری هم ندارد.

تبلیغات
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان
ساختمان سازی - ساختمان و صنعت ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

بدین جهت این اشکالات در کشور ما بنیادی است در دانشگاه نمی توانیم حکمرانی کردن را آموزش دهیم ولی حزب جایی است که می توانیم در آن حکمران را آموزش و تربیت نماییم. بیشتر بخوانید : باهنر: اگر رهبری قانع شوند، قانون اساسی را باید تغییر دهیم. .


بازنشر از : خبرآنلاین

مجلس یازدهم

محمدرضا باهنر

اصلاح طلبان

اصولگرایان

سیدابراهیم رئیسی