مهران محمدی امین

عباس گودرزی عبدالرضا مصری صحن مجلس دولت سیزدهم نماینده مردم بروجرد

1401\06\07 18:54:05


دولت باید گزارش عملکرد یک ساله خود را به مجلس ارائه دهد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: طبق آئین نامه داخلی مجلس باید رئیس جمهور و وزرا گزارش یک ساله خود را به مجلس ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گودرزی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه ۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: بر اساس آئین نامه داخلی مجلس باید رئیس جمهور و وزرا گزارش عملکرد یک ساله خود را در مرداد ماه به مجلس ارائه دهند و اگر نمایندگان از آن گزارش‌ها قانع نشوند، فرایند استیضاح انجام می‌شود.

وی بیان کرد: الان در شهریور ماه هستیم اما هنوز دولت گزارش عملکرد یک ساله خود را به مجلس شورای اسلامی ارائه نداده است. نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از خدمات مجاهدت‌های دولتمردان تشکر می‌کنیم اما آئین نامه داخلی و شأن نظارتی مجلس باید مورد توجه جدی قرار گیرد. عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: مواد ۲۳۵ تا ۲۳۸ آئین نامه داخلی مجلس درباره ارائه گزارش عملکرد یک ساله دولت به مجلس به دلیل درخواست دولت سابق در شورای حل اختلاف قوا است و در آنجا مسکوت مانده و هر زمان که نتیجه این موضوع در آن شورا مشخص شود حتماً خدمت نمایندگان اعلام می‌کنیم..

.


بازنشر از : مهر

عباس گودرزی

عبدالرضا مصری

صحن مجلس

دولت سیزدهم