مهران محمدی امین

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن رسما اعلام کرد فشارهای حداکثری علیه ایران شکست خورد، گفت: همان طور که می‌بینیم قطار پیشرفت در کشور در حال حرکت ‌است و حرکت آن شتابان هم شده است.

1401\08\07 19:41:39


رئیسی: فشارهای حداکثری علیه ایران شکست خورد

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن رسما اعلام کرد فشارهای حداکثری علیه ایران شکست خورد، گفت: همان طور که می‌بینیم قطار پیشرفت در کشور در حال حرکت ‌است و حرکت آن شتابان هم شده است.

آیت‌‌الله سیدابراهیم رئیسی در مراسم ‌بهره‌برداری از 6 واحد نیروگاهی در زنجان با بیان اینکه قطار پیشرفت و توسعه کشور سرعت گرفته است، اظهار داشت: دشمنان تصور می‌کردند که با تحریم حرکت مردم ایران و توسعه کشور  از حرکت بازمی‌ایستد اما دیدند این حرکت آنها نیز اثر ندا‌شت که موانع دیگری ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند جلوی صادرات نفت ایران را بگیرند و ان را به صفر برسانند، ‌اما نتوانستند و صادرات نفت ایران افز‌ایش یافت، افزود: دشمن رسما اعلام کرد فشارهای حداکثری علیه ایران شکست خورد و همان طور که می‌بینیم قطار پیشرفت در کشور در حال حرکت ‌است و حرکت آن شتابان هم شده است.

رئیس جمهور اغتشاشات اخیر را بسترساز حرکت های تروریستی در کشور دانست و تصریح کرد: همان طور که همه ملاحظه کردند دشمن خبیث شب گذشته به حرم شاهچراغ حمله کرد و عده‌ای نمازگزار بی‌گناه را به رگبار بست.

وی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد قطار شتابان "پیشرفت و توسعه" کشور از حرکت بایستد، خاطرنشان کرد: امروز دانشگاه‌های ایران باید به عنوان یک جایگاه علم‌افزایی، معرفت‌افزایی و پرورش انسان‌های‌ آینده‌ساز باشد و تلاش خود را در راه توسعه کشور بیشتر کنند و اجازه فتنه‌انگیزی به دشمنان را ندهند.

پیام حضورم در زنجان این است که ما اجازه نخواهیم نداد قطار پیشرفت کشور کند و یا متوقف شود.

پیام من این است که به مهندسان و تلاشگران بگویم که این حوادث شما را ناامید نکند و با اراده پولادین خود به تلاش‌های خود ادامه دهید. راه پیشرفت کشور تلاش و همت جهادی است و اگر می‌خواهید دشمنان را ناامید کنید به شعار سال رهبری توجه کنید.

رئیس جمهور راه پیشرفت کشور را امیدآفرینی و تولید علم، اشتغال و کارآفرینی دانست و ادامه داد: همان طور رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال مسیر حرکت را برای همه مسئولان مشخص کردند، باید با قدرت در این مسیر حرکت کنیم.

تبلیغات
برق و روشنایی ساختمان
برق و روشنایی ساختمان

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

‌رئیس جمهور ‌گفت: برق صنایع، خانگی و تولید در سال‌های قبل دچار اختلالاتی بود . کار دولت سیزدهم سخت بود که بتواند این ناترازی را حل کند.

خوشبختانه برنامه‌ریزی شد تا برق صنایع و کشاورزی و مشترکات خانگی تامین شود.

 وی با بیان اینکه تصمیم گرفتیم برق صنایع و کشاورزی را مدیریت کنیم تا برق مشترکان خانگی تامین شود، گفت: 6 هزار مگاوات در سال اول دولت در مدار قرار گرفت؛ حقیقتا باید از وزیر نیرو و معاونانش تشکر کنم.

رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های خوب وزارت نیرو گفت: پیشرفت‌های ما فقط برای وزارت نیرو نیست‌ بلکه در وزارت‌خانه‌های دیگر هم پیشرفت داشته‌ایم. به طور مثال در وزارت نفت پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم و صادرات نفت ما به خوبی صورت می‌گیرد‌.

رئیسی تشریح کرد: دشمنان پس از ناامیدی از تحریم‌هت و روش‌های دیگر، تصمیم گرفتند در کشور اغتشاشات ایجاد کنند تا نگذارند ایران اسلامی رشد کند. تراز تجاری کشور رشد کرده است و این دشمنان ما را عصبانی کرده است.

سهم اقتصاد کشور در دنیا و منطقه افزایش یافته است.

. .


بازنشر از : منبع: تسنیم