مهران محمدی امین

ایسنا/ سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: در خصوص پرونده مهسا امینی ما منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم و نظر نهایی را بعد از این اعلام خواهیم داشت. علی حدادی در

1401\07\07 09:47:28


سخنگوی کمیسیون شوراها: منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی درباره مهسا امینی هستیم

ایسنا/ سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: در خصوص پرونده مهسا امینی ما منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم و نظر نهایی را بعد از این اعلام خواهیم داشت. علی حدادی در گفت‌وگو درباره این‌که بررسی طرح اختصاص محلی برای برگزاری تجمعات که مدت‌هاست در کمیسیون‌ شوراها و امور داخلی کشور در حال بررسی است به کجا رسیده است، گفت: هنوز به این موضوع ورود نکردیم.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: در خصوص پرونده مهسا امینی ما منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم و نظر نهایی را بعد از این اعلام خواهیم داشت.علی حدادی در گفت‌وگو درباره این‌که بررسی طرح اختصاص محلی برای برگزاری تجمعات که مدت‌هاست در کمیسیون‌ شوراها و امور داخلی کشور در حال بررسی است به کجا رسیده است، گفت: هنوز به این موضوع ورود نکردیم.

اولویت‌های انتخابات در حال بررسی است و بحث‌های مربوط به قانون انتخابات مطرح است. سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره این‌که آیا با توجه به اتفاقات چند روز اخیر کمیسیون متبوعش به این مسئله ورود خواهد کرد یا خیر، بیان کرد: باید ببینیم نظر کمیسیون در این باره چیست. تا امروز هم مشکلی نبوده و مردم هم خودشان در دفاع از نظام حرکت می‌کنند. وی درباره این‌که آیا ریشه‌های تجمعات اعتراضی در کمیسیون شوراها بررسی خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: موضوع پرونده مهسا امینی مورد بررسی قرار گرفت و ادامه دارد و وضعیت‌های مختلف را هم بررسی می‌کنیم اما آن چیزی که تا به امروز بوده است طبق بررسی ما، مستندات پزشکی قانونی و فراجا که فراخوان دادیم بیایند و جلساتی پیرامون این مسائل داشتیم، هیچ مساله‌ خاصی که مرتبط با نیروی انتظامی باشد، ضرب و جرحی شده باشد و یا بحثی بوده باشد نیست و نیروی انتظامی رعایت قانون را داشته است.حدادی تاکید کرد: ما منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم و نظر نهایی را بعد از این اعلام خواهیم داشت.وی خاطرنشان کرد: آنچه رخ داده یک اتفاق و حادثه بود اما متاسفانه افرادی با برنامه‌ریزی از قبل اغتشاشاتی را به راه انداختند و خسارت‌های سنگینی به بیت‌المال زدند. این افراد خودروهای اورژانس، مساجد و پرچم کشور را آتش زدند که هیچ کشور و ملیتی دست به چنین کاری نمی‌زند.

این‌ها بر اساس توطئه‌ها و دسیسه‌های خود این مساله را بهانه‌ای قرار دادند و برای فوت یک فرد اغتشاش راه انداختند.نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان تاکید کرد: آنچه که امروز مردم خواستار آن هستند، امنیت جامعه است. این افراد به امنیت جامعه خدشه‌ وارد کرده و مخالف خواسته مردم حرکت کردند و باید نسبت به  خسارت‌های سنگینی که به بیت‌المال زدند، پاسخگو باشند.وی گفت: این افراد امنیت جامعه را برهم زدند، همه مردم مطالبه‌شان ایجاد امنیت است آن‌ها خلاف مطالبه مردم اغتشاشات و جوهای خاصی را ایجاد کردند و باید در این رابطه پاسخگوی اقدامات ضد امنیت ملی خودشان باشند.. .


بازنشر از : آخرین خبر