مهران محمدی امین

خراسان رضوی شهید رجائی هفته دولت استانداری خراسان رضوي مشهد ـ استاندار خراس

1401\06\07 18:53:19


مهم‌ترین دارایی نظام اسلامی سرمایه اجتماعی است

مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین دارایی نظام اسلامی، سرمایه اجتماعی است که این روزها آسیب دیده و باید تلاش کنیم سرمایه اجتماعی را برگردانیم.

یعقوبعلی نظری ضمن دیدار فرماندهان رده‌های قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دولت با اشاره به اولویت‌های استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: مهم‌ترین دارایی نظام اسلامی، سرمایه اجتماعی است که این روزها آسیب دیده و باید تلاش کنیم سرمایه اجتماعی را برگردانیم.

استاندار خراسان رضوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به‌ویژه شهید رجایی و باهنر گفت: از ویژگی‌های شاخص شهدای دولت، شهید رجایی و باهنر، اخلاصِ در عمل، مدیریت جهادی و خدمت‌رسانی است که این ویژگی‌ها می‌تواند الگویی برای تمام مدیران باشد. وی افزود: امروز نیاز به حمایت‌های جدی تمام مجموعه‌ها داریم و از درکی که در سطوح مختلف سپاه وجود دارد قدردانی می‌کنیم. نظری گفت: ترمیم سرمایه اجتماعی راهی به‌جز خدمت و کاهش معضلات مردم ندارد.

در این مسیر هم دو اولویت تعریف کرده‌ایم، یکی در حوزه زیرساخت‌ها و دیگری مساله معیشت و اقتصاد است. استاندار خراسان رضوی افزود: ما قبول مسئولیت کردیم تا به حوزه‌ها و پروژه‌هایی که بر زمین مانده است ورود کنیم. برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم باید جریان اقتصادی در استان ایجاد کنیم و این کار هم نیاز به زیرساخت‌های لازم دارد.

وی بیان کرد: بنابراین لازم است که از تمام ظرفیت‌های استانی در راستای توسعه زیرساخت‌ها، ترمیم سرمایه اجتماعی و پیشبرد اهداف دولت استفاده کنیم. خراسان رضوی را به‌عنوان الگویی برای سایر استان‌ها مطرح می‌کنیم در این دیدار سردار مرتضوی، فرماندار قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) ضمن آرزوی توفیق برای دولت سیزدهم و استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: امروز با تمام توان برای خدمت به دولت و مردم احساس وظیفه می‌کنیم و امیدواریم با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های استان، بتوانیم در پیشرفت امور، خراسان رضوی را به‌عنوان الگویی برای سایر استان‌ها مطرح کنیم.. .


بازنشر از : مهر

خراسان رضوی

شهید رجائی

هفته دولت

استانداری خراسان رضوي