مهران محمدی امین

کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی کنفرانس وحدت اسلامی انقلاب اسلامی ایران همزمان با عید بزرگ م

1401\07\22 11:45:24


میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند

همزمان با عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

همزمان با عید بزرگ میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح امروز (جمعه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مقام معظم رهبری فرمودند: شخصیت رسول اکرم شخصیت منحصر به فردی در همه‌ی عالم وجود است. نشانه‌های عظمت حق تعالی را در همه‌ی دوران زندگی آن بزرگوار می‌شود دید، حتی در هنگام ولادت. ما امروز را به عنوان مولود پیغمبر عید گرفتیم و جشن گرفتیم، حتی در روز ولادت آن بزرگوار هم نشانه‌ها و آثار برکات الهی که منشأ اصلی‌اش همان نقطه‌ی اوج است یعنی بعثت، انسان مشاهده می‌کند.

ایشان ادامه دادند: آثار توحید را و نشانه‌های عملی توحید را انسان در روز ولادت هم می‌بیند. از داخل کعبه که بت‌ها در آنجا سرنگون می‌شوند تا برخورد با بت‌های طاغوتی، طاغوت‌های بزرگ بشری آن روز، فلان دریاچه‌ی مقدس خشک می‌شود، فلان آتشکده‌ی به اصطلاح مقدس خاموش می‌شود، کنگره‌های طاق کسری فرو می‌ریزد، این حوادث رخ می‌دهد. رهبر معظم انقلاب فرمودند: لذا روز ولادت یک روز معمولی نیست، روز بسیار مهمی است، روز بسیار بزرگی است.

ما این روز را عید می‌گیریم به این مناسبت. نکته‌ی اساسی این است که عید گرفتن فقط جشن و ماندگاری و یادبود و این چیزها نیست. عید گرفتن برای درس گرفتن است.

برای الگو قرار دادن پیغمبر اکرم است. در حال تکمیل. .


بازنشر از : مهر

کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی

کنفرانس وحدت اسلامی

انقلاب اسلامی ایران