مهران محمدی امین

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با تعامل می توان به دنبال راهکار برای حل مشکلات بود اما اگر راه تعامل بسته شد می توان به سراغ استیضاح رفت.

1401\08\07 22:36:44


نماینده مجلس: تا وقتی راه تعامل با وزیر صمت باز است، استیضاح لزومی ندارد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با تعامل می توان به دنبال راهکار برای حل مشکلات بود اما اگر راه تعامل بسته شد می توان به سراغ استیضاح رفت.

رحمت الله فیروزی پوربادی با اشاره به اعلام وصول طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس، بیان کرد: بنده خیلی اعتقادی به انجام استیضاح ندارم مگر آنکه کار به جایی برسد که دیگر راهی جز استیضاح وجود نداشته باشد.

استیضاح حق قانونی نمایندگان مجلس است اما تا جایی که امکان دارد باید از مسیر تعامل با وزرا به دنبال راهکار برای حل مشکلات بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تلاش خود را به کار گرفته است

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: هیچ وزیری بدون خطا و اشتباه نیست ولی با تعامل می توان نقاط اختلاف را نیز حل کرد. اگر راه تعامل بسته شد و دیگر چاره ای نبود باید به سراغ استیضاح رفت. بنده از امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر صمت نیستم و مشکل جدی در عملکرد وزیر که قابل حل نباشد، نمی بینم.

به هر حال در شرایط سخت کشور و با توجه به مسائل اقتصادی بهتر است از طریق تعامل به دنبال راهکار برای حل مشکلات بود.

فیروزی پوربادی تصریح کرد: در حوزه مدیریت همواره مشکلاتی ایجاد می شود و وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه معادن، در بخش صنعت و در حوزه بازرگانی مسئولیت سنگینی به عهده دارد و نگاه ها نیز در این حوزه ها متفاوت است. بنده احساس می کنم وزیر صمت تلاش خود را برای بهبود امور به کار گرفته است.

. .


بازنشر از : منبع: ايسنا