مهران محمدی امین

ایسنا/ یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صحبت‌های رئیس جمهور با هوشمندی در راستای ایجاد وحدت و یکپارچگی و پرهیز از به رسمیت شناختن هرگونه اختلاف و دودستگی اجتماع

1401\07\07 18:17:32


نماینده مجلس: رییسی، پدری دلسوز و مقتدر برای خانواده بزرگ ایرانی است

ایسنا/ یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صحبت‌های رئیس جمهور با هوشمندی در راستای ایجاد وحدت و یکپارچگی و پرهیز از به رسمیت شناختن هرگونه اختلاف و دودستگی اجتماعی بود؛ مانند پدری دلسوز و مقتدر برای خانواده بزرگ ایرانی. احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهوری در شامگاه ۶ مهر، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:«‏سیاست دشمن، قطبی سازی جامعه و ایجاد چند دستگی و اختلاف در جامعه است.

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صحبت‌های رئیس جمهور با هوشمندی در راستای ایجاد وحدت و یکپارچگی و پرهیز از به رسمیت شناختن هرگونه اختلاف و دودستگی اجتماعی بود؛ مانند پدری دلسوز و مقتدر برای خانواده بزرگ ایرانی.احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهوری در شامگاه ۶ مهر، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:«‏سیاست دشمن، قطبی سازی جامعه و ایجاد چند دستگی و اختلاف در جامعه است.

صحبت‌های رئیس جمهور با هوشمندی در راستای ایجاد وحدت و یکپارچگی و پرهیز از به رسمیت شناختن هرگونه اختلاف و دودستگی اجتماعی بود. مانند پدری دلسوز و مقتدر برای خانواده بزرگ ایرانی.برای ضد انقلاب و آشوبگران و رسانه‌های دشمن خارجی هم پیام اقتدار و شکست ناپذیری داشت.آمادگی برای ایجاد بسترهای قانونی برای اعتراض قانونی در کشور و امکان تجدیدنظر و اصلاح شیوه فعلی گشت ارشاد هم دو خبر جدید صحبت‌های رئیس جمهور بود.». .


بازنشر از : آخرین خبر