مهران محمدی امین

ایسنا/ یک فعال سیاسی هرگونه ارتباط مالی بین خود و فولاد مبارکه را تکذیب کرد. محمد عطریانفر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ذکر نامش در موضوع پرونده فساد مالی فولاد مبارکه اظ

1401\05\29 14:48:24


واکنش عطریانفر به ذکر نامش در موضوع پرونده فساد مالی فولاد

ایسنا/ یک فعال سیاسی هرگونه ارتباط مالی بین خود و فولاد مبارکه را تکذیب کرد. محمد عطریانفر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ذکر نامش در موضوع پرونده فساد مالی فولاد مبارکه اظهار کرد: من این مسائل را تکذیب می‌کنم.

یک فعال سیاسی هرگونه ارتباط مالی بین خود و فولاد مبارکه را تکذیب کرد.محمد عطریانفر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ذکر نامش در موضوع پرونده فساد مالی فولاد مبارکه اظهار کرد: من این مسائل را تکذیب می‌کنم.وی ادامه داد: من تاکنون هیچگونه ارتباط مالی یا تشکیلاتی یا فولاد مبارکه نداشته‌ام.گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه پس از ماه‌ها تحقیق و بررسی هفته گذشته در صحن علنی مجلس قرائت و نمایندگان با ۱۶۸ رأی موافق با ارجاع آن به قوه قضائیه موافقت کردند، این گزارش به بررسی ابعاد مختلف تخلفات صورت گرفته در این مجموعه صنعتی و نقش نهادها و سازمان‌های مختلف و همچنین سیاسیون در ویژه خواری های اقتصادی صورت گرفته در این مجموعه پرداخته است..

.


بازنشر از : آخرین خبر