مهران محمدی امین

ایرنا/ رئیس جمهور پس از سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل، مسیر این سازمان تا هتل محل اقامت را پیاده روی کرد. در حالی که منافقین و گروه های معاند طی روزهای گذشته تلا

1401\06\30 20:39:06


پیاده‌روی رئیسی از سازمان ملل تا هتل محل اقامتش

ایرنا/ رئیس جمهور پس از سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل، مسیر این سازمان تا هتل محل اقامت را پیاده روی کرد. در حالی که منافقین و گروه های معاند طی روزهای گذشته تلاش کرده بودند با فراخوان گسترده نیروهای خود در این مسیر، اقدام به تجمع علیه جمهوری اسلامی کنند اما آیت الله رئیسی تمامی مسیر مذکور را به صورت پیاده طی کرد و تنها تعداد انگشت شماری از این گروه ها در مسیر حاضر شدند.

رئیس جمهور پس از سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل، مسیر این سازمان تا هتل محل اقامت را پیاده روی کرد.در حالی که منافقین و گروه های معاند طی روزهای گذشته تلاش کرده بودند با فراخوان گسترده نیروهای خود در این مسیر، اقدام به تجمع علیه جمهوری اسلامی کنند اما آیت الله رئیسی تمامی مسیر مذکور را به صورت پیاده طی کرد و تنها تعداد انگشت شماری از این گروه ها در مسیر حاضر شدند.این اقدام مبتکرانه رییس جمهور باعث حیرت خبرنگاران و عوامل رسانه هایی شد که در مقابل سازمان ملل حضور یافته بودند.

آنان انتظار نداشتند که یکی از روسای جمهور حاضر در این اجلاس سرزده در خیابان تردد کند.. .


بازنشر از : آخرین خبر