مهران محمدی امین

سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم چهار شرط ایران برای توافق، هنوز محقق نشده/ یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی برای زدودن «فقر مطلق» است دولتایسنا

1401\06\07 15:12:12


چهار شرط ایران برای توافق، هنوز محقق نشده. یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی برای زدودن «فقر مطلق» است

چهار شرط ایران برای توافق، هنوز محقق نشده/ یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی برای زدودن «فقر مطلق» است دولتایسنا نوشت : رئیس جمهوری از تضمین‌های اطمینان‌آور، راستی‌آزمایی عینی و عملی، رفع تحریم‌ها به صورت معنادار و پایدار و بسته‌شدن ادعاهای سیاسی درباره پادمان به عنوان مورادی یادکرد که برای نیل به توافق باید انجام شود.

سیدابراهیم رئیسی در ابتدای نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی با بیان اینکه خدا را شاکرم که یک سال به عنوان مسئول، خدمتگزار مردم بودیم، اظهار کرد: من از مردم صبورمان که دولت را کمک کردند و با ما همراه شدند و از همه دستگاه‌ها و به ویژه اصحاب رسانه که در این زمینه فعال بودند تشکر می‌کنم.

وی افزود: حتی از کسانی که انتقاد داشتند و از در اصلاح و دلسوزی نکاتی را به دولتمردان گوشزد کردند هم تشکر می‌کنم. رییسی یادآور شد: تغییر رویکردهایی را در این مدت داشتیم و در یک سال گذشته مواردی را در این زمینه داشتیم که اولین مورد آن ایجاد دولتی مردم و توجه به مردم و خواست آنان و حضور در میان مردم بود. در میان مردم بودن برای ما یک اصل است رییس جمهوری ادامه داد: حضور در میان مردم کشور در شهرها و روستاها در راستای همین دیدگاه بوده است.

حضور در مجامع کارگری، حوزه‌ها و دانشگاه‌ها در همین راستا بوده است. کسانی که ملامت می‌کردند ثمر این حضور در بین مردم چیست و نگران آن بودند، تجربه میان مردم بودن و لذت آن را نچشیده‌اند. رئیس دولت سیزدهم تاکید کرد: در میان مردم بودن برای ما یک اصل و رویکرد به حساب می‌آید.

اینکه ما باید از نزدیک مردم را ببینیم و مسئله و مشکل آنان را بیابیم و برای حل مسئله و مشکل تلاش کنیم. وی با تاکید بر اینکه رویکرد ما عدالت‌محور است، اظهار کرد: بودجه ما براساس عدالت تنظیم شد و به آمایش سرزمینی هم توجه داشت. در جذب نیروی انسانی، پرداخت‌ها و به کارگیری افراد تاکید شده که باید پیوست عدالت داشته باشد.

مسئله عدالت باید به تمامی اقدامات گرایش داشته باشد و با گوشزد کردن موارد مشخص به سمت رعایت عدالت برویم. بیشتر بخوانید: رئیسی : از شرایط مردم باخبرم / با اصلاح قیمت ها ، تورم را کاهش دادیم واکنش عبدی به آمار تورمی اعلامی از سوی رئیسی در نشست خبری پاسخ معاون سابق وزارت ارتباطات به سخنان رئیسی درباره علت افت کیفیت اینترنت. .


بازنشر از : خبرآنلاین

سیدابراهیم رئیسی

دولت سیزدهم