مهران محمدی امین

پنکه چه مارکی خوبه؟ معرفی بهترین برند پنکه های رومیزی و ایستاده مجموعه: اخبار اقتصادی و بازرگانی تاریخ انتشار : سه شنبه, 22 شهریور 1401 14:36 خرید پنکه هنگام خرید

1401\06\22 18:39:10


پنکه چه مارکی خوبه؟ معرفی بهترین برند پنکه های رومیزی و ایستاده

پنکه چه مارکی خوبه؟ معرفی بهترین برند پنکه های رومیزی و ایستاده مجموعه: اخبار اقتصادی و بازرگانی تاریخ انتشار : سه شنبه, 22 شهریور 1401 14:36 خرید پنکه هنگام خرید پنکه قطعا شما موارد زیادی را در نظر می‌گیرید که یکی از مهم‌ترین آن‌ها قیمت پنکه است. قیمت این محصول به نسبت برند مورد نظر و امکانات آن بسیار متفاوت خواهد بود و به همین دلیل در گام اول باید با برندهای موجود در بازار کشور آشنا شوید

پنکه چه مارکی خوبه؟ معرفی بهترین برند پنکه های رومیزی و ایستاده مجموعه: اخبار اقتصادی و بازرگانی تاریخ انتشار : سه شنبه, 22 شهریور 1401 14:36 خرید پنکه   هنگام خرید پنکه قطعا شما موارد زیادی را در نظر می‌گیرید که یکی از مهم‌ترین آن‌ها قیمت پنکه است.

قیمت این محصول به نسبت برند مورد نظر و امکانات آن بسیار متفاوت خواهد بود و به همین دلیل در گام اول باید با برندهای موجود در بازار کشور آشنا شوید.   پنکه پارس خزر پارس خزر یک برند ایرانی است که در سال 1347 با همکاری توشیبا ژاپن در رشت پایه‌گذاری شد. نام شرکت پارس توشیبا بود که در سال 1361 به پارس خزر تغییر نام داد و این سازنده حالا بیشتر از 50 سال است که در زمینه تولید لوازم خانگی تجربه دارد.   این تجربه باعث شده تا پارس خزر به یک برند قابل اعتماد برای خرید انواع لوازم خانگی تبدیل شود و پنکه پارس خزر نیز یکی از همین محصولات است. شما می‌توانید تنوع بالایی از انواع پنکه را از برند پارس خزر خریداری کنید.   پنکه شیائومی  برند شیائومی بیشتر به دلیل گوشی‌های هوشمند در کل جهان شناخته می‌شود اما مانند سامسونگ که هم در زمینه گوشی و هم در زمینه لوازم خانگی فعالیت دارد، شیائومی هم در بخش‌های متنوعی مشغول به تولید محصولات است.   پنکه شیائومی   این سازنده چینی مشهور لوازمی مانند تلویزیون، تصفیه هوا، جاروبرقی، مخلوط کن و بسیاری از موارد دیگر را تولید می‌کند و یکی از این دسته بندی‌ها پنکه شیائومی است.

شیائومی تنوع نسبتا بالایی در زمینه پنکه دارد و می‌توانید انوع مدل‌های رومیزی، ایستاده و موارد دیگر را از آن خریداری کنید.   پنکه سانی تا چند سال قبل افراد خیلی تمایلی به خرید برندهای ایرانی نداشتند و با صرف هزینه بیشتر به سراغ مدل‌های خارجی می‌رفتند، ولی طی این چند سال افزایش قیمت دلار، محدود شدن واردات برندهای خارجی و بهبود کیفیت لوازم خانگی ایرانی باعث شد تا کاربران بیشتر از برندهای ایرانی استقبال کنند.   سانی هم یک برند ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1357 آغاز کرده و در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. بیس اصلی این سازنده در اصفهان است و تمام قطعات استفاده شده در محصولات سانی از خود کشور ایران است.   پنکه‌ سانی به دلیل داشتن کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب توانسته به فروش خوبی دست پیدا کند و به سرعت جایگاهی ویژه‌ای در بین خریداران به دست بیاورد.   پنکه ارشیا برند ارشیا بر خلاف چیزی که به نظر می‌رسد یک برند ایرانی نیست و در اصل یک برند آلمانی است. این سازنده تنوع بسیار زیادی از لوازم خانگی دیجیتال و غیر دیجیتال دارد و حتی کارد و چنگال هم به فروش می‌رساند.   شما می‌توانید از میان خیل عظیم لوازم خانگی ارشا، پنکه ارشیا را برای خرید انتخاب کنید.

تبلیغات
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران
نمایندگی یخچال سامسونگ تهران

24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب محصولات سامسونگ در تهران با تعرفه نمایندگی .

محصولات این برنده کیفیت ساخت بالایی دارند و در عین حال قیمت آن‌ها نیز رقابتی و مناسب است.   پنکه ویداس ویداس یک برند ایرانی دیگر است که از سال 92 فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی آغاز کرده است. این سازنده لوازم خانگی مختلف از جمله غذاساز، نوشیدنی‌ ساز، وسایل نظامت، لوازم شخصی و دیگر موارد را تولید کرده و با قیمتی ارزان در دسترس کاربران قرار می‌دهد.   تا به این تاریخ پنکه ویداس تنها در چند مدل تولید شده و احتمالا در آینده نزدیک شاهد مدل‌های بیشتری از این سازنده باشیم.   پنکه تولیپس شرکت تولیپس یکی از زیربرندهای صنایع الکتریکی ناسیونال ایران است. ایران ناسیونال یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های سازنده ایرانی است و به احتمال زیاد آن را می‌شناسید.

تولیپس مدتی است که فعالیت خود را زیر نظر ایران ناسیونال آغاز کرده و لوازم خانگی در دسته بندی‌های مختلف تولید می‌کند.   پنکه تولیپس   پنکه تولیپس یکی از لوازم خانگی این سازنده ایرانی است و شما می‌توانید از بین مدل‌های مختلف محصول مورد نظر را انتخاب کنید.   پنکه اسنوا شرکت اسنوا یکی از زیرمجموعه‌های گروه انتخاب است و در سال 84 فعالیت خود را در شهر اصفهان آغاز کرده است. کیفیت لوازم خانگی این سازنده ایرانی در حدی مناسب است که محصولات خود را به کشورهای اطراف نیز صادر می‌کند. پنکه اسنوا نیز دقیقا وضعیت مشابهی دارد و کیفیت خوب آن باعث می‌شود که کاربران زیادی این برند را برای خرید پنکه انتخاب کنند.   پنکه توشیبا برند ژاپنی توشیبا خیلی نیازی به معرفی ندارد و لوازم خانگی این سازنده سالیان زیادی است که در خانه‌های ما حضور دارد.

پنکه توشیبا یکی از وسایل سرمایشی است که از 30 سال قبل نیز میهمان خانه‌های ما بوده و در حال حاضر نیز در مدل‌های جدیدتر ولی با کیفیت مشابه در دسترس قرار دارد. باید توجه داشته باشید که قیمت این محصولات نسبت به مدل‌های داخلی گران‌تر است.   پنکه سیماران شركت صنايع الكترونيك سيماران یکی از سازنده‌های قدیمی بوده و سال 1350 فعالیت خود را آغاز کرده است. پنکه سیماران یکی از محصولات این برند است که شما می‌توانید خریداری کنید و تجربه زیاد سیماران نشان دهنده کیفیت مناسب کالاهای آن است.  .

.


بازنشر از : بیتوته